Kalan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Min nya är klart snyggast! Riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Nu när man har bytt namn från Gta_fan_4_life till MyStiC , Skulle jag vilja ha en ny sig.. Nån som kan göra nåt snyggt? Redigerad 8 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nu när man har bytt namn från Gta_fan_4_life till MyStiC , Skulle jag vilja ha en ny sig.. Nån som kan göra nåt snyggt? Haha jag kan försöka Detta ska du iof skriva i avatars, signatures requests men men... Hur ska den va då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Wooooziiiiiiiiieeee Ny sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 *host*SUCKS*host* DET FINNS INGA "GHETTON" I SVERIGE! (Sorry för caps men blir så trött på dom som tror det) Det är Segregeringar... slå upp det jag orkar inte förklara det. Ghetton är där tyskarna satte judar och dom som satt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Det visste jag redan. Men vad ska jag skriva då Segregerings Liv, lr? Redigerad 8 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Quote @ Siana: Den ska vara lite hypad.. Med någon snygg bakgrund eller så , Jag har dålig fantasi så du får försöka Redigerad 8 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det visste jag redan. Men vad ska jag skriva då Segregerings Liv, lr? Ja . Nä men du kan ju ta nåt mer naturellt typ som du brukar ha med dom från Tekken dom tycker iallafall jag är fina. Men jag ska inte lägga mig i vad du har för sigs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hur vet du att han menar sverige? han kanske menar andra länder. Och det kallas Getto'n, t.ex Rinkeby är ett invandrar getto. Man säger inte segregation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Quote @ Siana: Den ska vara lite hypad.. Med någon snygg bakgrund eller så , Jag har dålig fantasi så du får försöka Voila! Kanske inte den bästa siggen någonsin :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Voila! Kanske inte den bästa siggen någonsin :/ Den va riktigt cool, Gillar spawn.. Använder den så får vi se vems som blir snyggast Din eller sianas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Ny sig.... igen Det här föreställer Eddie Gordo med Tekken 4 kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Ny sig.... igen Det här föreställer Eddie Gordo med Tekken 4 kläder. ha ha, jäkligt snygg, du som ritat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Green_Goblin Technologies presents.... A signature to......... Mystic Copyright Green_Goblin får inte användas eller missbrukas utan tillstånd från G_G Technologies. Nä men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Green_Goblin Technologies presents.... A signature to......... Mystic Copyright Green_Goblin får inte användas eller missbrukas utan tillstånd från G_G Technologies. Nä men.... varför skulle nån vilja ha en sign där det står mysic på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det står MysTic på den blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Va, vart, jag ser ingen blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Green_Goblin Technologies presents.... A signature to......... Mystic Copyright Green_Goblin får inte användas eller missbrukas utan tillstånd från G_G Technologies. Nä men.... ta bort sträcken det passar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Green_Goblin Technologies presents.... A signature to......... Mystic Copyright Green_Goblin får inte användas eller missbrukas utan tillstånd från G_G Technologies. Nä men.... Snygg, Nu får vi vänta på sianas.. Har 3 och välja på och alla är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Sorry för dubbel post.. Men medans vi ändå är igång kan ngn göra en matchande snygg avatar? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts