Xemtoth Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det var denna som alla tyckte var rolig .. DENNA Haha fan va ja garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det var denna som alla tyckte var rolig .. DENNA Lolzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det var denna som alla tyckte var rolig .. DENNA Inte du som gjort den, fag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) De har ja inte sagt , FAG! och förresten kan väl ja få ha saker som andra gjort...din FAG! Redigerad 10 januari, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? Du har 'fixat' den. Awyeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 De har ja inte sagt , FAG! (:!!! och förresten kan väl ja få ha saker som andra gjort...din FAG! Men du sa inte emot när de kallade dig master at ImageReady, och du svarade aldrig när jag frågade om du gjort den. Visst, du sa aldrig att du inte gjort den, men visst ville du att det skulle verka som det? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Sparar Slash men byter signaturen. N1 eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Sparar Slash men byter signaturen. N1 eller hur? Gräslig... What's the point med en tom ruta? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Om du verkligen undersöker bilden märker du att det inte är tomt (:!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Sparar Slash men byter signaturen. N1 eller hur? Den var fin *SLITER UT ÖGONEN OCH SKRIKER* INTE!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Om du verkligen undersöker bilden märker du att det inte är tomt (:!!!. Nej, det är en näst intill osynlig ram innanför ramen också...? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nej, det är en näst intill osynlig ram innanför ramen också...? (:!!! Inte den jag menar. Kolla på det själva turkosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Edit: Fixade de själv (:!!! Redigerad 10 januari, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Inte den jag menar. Kolla på det själva turkosa. Det är mörkare spot här & där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nej. Jag har en speciell pensel som jag målade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Men du sa inte emot när de kallade dig master at ImageReady, och du svarade aldrig när jag frågade om du gjort den. Visst, du sa aldrig att du inte gjort den, men visst ville du att det skulle verka som det? (:!!! Bisste inte ens vad dem menade med Imageready, och om att ja gjort den.. varför skulle ja vilja säga att de e ja som har gjort den och sånt.......>_> aja skit samma (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Så, nu har jag förminskaat den som aKi ville, är den bättre nu ? http://img283.imageshack.us/img283/9223/sigentillsajten3to.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Bisste inte ens vad dem menade med Imageready, och om att ja gjort den.. varför skulle ja vilja säga att de e ja som har gjort den och sånt.......>_> För att få cred, of course. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Snyggast avatar: Ebetoo! Aah, minnen. Själv kör jag på My Bloody... Det känns som om det våras för Woody Allen. Eller möjligtvis Kevin Rowland. Det blir KEVIN, damer och herrar, för allt skapas i Kevins ande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Så, nu har jag förminskaat den som aKi ville, är den bättre nu ? http://img283.imageshack.us/img283/9223/sigentillsajten3to.gif Kolla på reglerna, va. Lite för stor, va. Din är 539.44 KB, va. Va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts