P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sen måste jag säga att signaturen P-C har hade varit mkt läckrare utan nåt objekt alls förutom pajasen till höger. Ska jag ta bort 'pajasen'? No way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ska jag ta bort 'pajasen'? No way! Tror att han menade krumeluren i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tror att han menade krumeluren i mitten. Bra, för jag ska ha den tills dagen då forumet lägger ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ska jag ta bort 'pajasen'? No way! FÖRUTOM PAJASEN TILL HÖGER!!! vad läser du med egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Mjo, lite tråkigt att använda hans blodbrusches också, men inte samma sak. tycker att gubben känns som en del av hans logga, jag personligen skulle inte vilja göra reklam för angryblue genom att ha med den gubben nånstans Sen måste jag säga att signaturen P-C har hade varit mkt läckrare utan nåt objekt alls förutom pajasen till höger. Nja, egentligen spelar det ingen roll för mig, sålänge den är fräck. Men däremot kan jag hålla med om att den nog är snyggare utan den lille miserable ungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jaja, Fantasi har ni iaf, Fula gubbar och pajaser och clower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Men däremot kan jag hålla med om att den nog är snyggare utan den lille miserable ungen. Ta bort den då Det var ju det jag ville. aw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ta bort den då Det var ju det jag ville. aw Då gör jag det. Men vadå ville? Du tyckte ju det var perfekt? Anledningen att det blev lite fult med ungen, var för att jag hade på lite fler grejer med honom, men när du ville ha bort dem såg det lite mysko ut när bara angryblue- pojken var kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Utan missbildad sak http://www.badanka.com/upload/uploaded/P-C.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Utan missbildad sak http://www.badanka.com/upload/uploaded/P-C.png ... Något fattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? HAHAH FYFAN VAD JAG SKRATTADE HAHAHAHAHAHAAHAH SÅ JÄVLA FUUUUUUUUUL. HAHAHAHA Redigerad 9 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? LOL! Så jävla rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? Fnitter Är det du som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? Tog bort både din avatar och signatur eftersom de båda var för stora. filstorleken på avataren var dubbelt så stor som tillåtet, signaturen var 10gånger så stor som tillåtet, dessutom var signaturen för hög också. Läs reglerna! nästa gång blir det varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Orka dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Själv har man fixat ny Sign, har ocksa fixat min Avatar så man ser den inget mer fixat... btw... vad tycks om dem nya Signen? Lallaren - Master @ ImageReady Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 W00t? Hur såg signaturen och avatar'n ut? Dom som blev borttagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Det var denna som alla tyckte var rolig .. DENNA Redigerad 10 januari, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det var denna som alla tyckte var rolig .. DENNA Lolz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts