Krax Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 La till min xfire sign.. Synd bara att elander bögen använder den som sin egna :S. Han fakenickar mitt namn överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 La till min xfire sign.. Synd bara att elander bögen använder den som sin egna :S. Han fakenickar mitt namn överallt Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Haha okii men snälla gör en ändå http://img445.imageshack.us/img445/2508/wolfi8uw.jpg nöjd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 http://img445.imageshack.us/img445/2508/wolfi8uw.jpg nöjd ? Ganska hade gärna haft en med en gubbe med m4, fast de skulle jag kanske sagt innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 ? Extremt irriternade.. Ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 ? Jobbig... En ickeanimerad, visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 ? Snygg, men ha den som stillbild istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Snygg, men ha den som stillbild istället. Näj, den va' frän så. Du skrämmer mig mer och mer för varje gång Patrik ÄDIT: Ska jag byta ut min signatur mot denna? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/jagmarillasignatur.JPG Redigerad 9 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag kom på att jag hade GN'R tema innan kraschen. So now its back. Bytte ut Izzy mot Slash bara i avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Näj, den va' frän så. Du skrämmer mig mer och mer för varje gång Patrik ÄDIT: Ska jag byta ut min signatur mot denna? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/jagmarillasignatur.JPG Naah, jag gillar den du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Naah, jag gillar den du har nu. I trust on you Flugan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tar en turkos ram istället för en svart bara för att jävlas. Och jag passar på att slösa lite utrymmer på GTAsajten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Näj, den va' frän så. Du skrämmer mig mer och mer för varje gång Patrik ÄDIT: Ska jag byta ut min signatur mot denna? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/jagmarillasignatur.JPG Nah dude. Den du har nu är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ny signaturentus. Visst är jag grym på Photoshop? Eller så är det Siana som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ny signaturentus. Visst är jag grym på Photoshop? Eller så är det Siana som gjort den. *Fnitter* *EDIT* Jag har, som synes också ett litet nytt set. Jag orkar inte göra en sig än, och jag trivs med Link och ett citat. Redigerad 9 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ny signaturentus. Visst är jag grym på Photoshop? Eller så är det Siana som gjort den. Känns lite sådär att använda angryblues gubbe Redigerad 9 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Blah. Siana har det. Redigerad 9 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Känns lite sådär att använda angryblues gubbe Varför inte? Den är ett del av deras paintbrush- set. Känns det så där att använda de andra brusharna också då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Varför inte? Den är ett del av deras paintbrush- set. Känns det så där att använda de andra brusharna också då? Mjo, lite tråkigt att använda hans blodbrusches också, men inte samma sak. tycker att gubben känns som en del av hans logga, jag personligen skulle inte vilja göra reklam för angryblue genom att ha med den gubben nånstans Sen måste jag säga att signaturen P-C har hade varit mkt läckrare utan nåt objekt alls förutom pajasen till höger. Redigerad 9 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts