eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vad tycker ni ska jag byta min nuvarande emot den här; http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/userbsahara.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nytt nu! Gjort av det jag kan med PS Edit: Kan någon.. Kanske Siana sätta en tomteluva på teh würm? Tänkte på Siana eftersom att han satt en tomteluva på en .gif Var det inte någon som gjorde det åt han? KalleR, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 RadiuZ din katt ser jäkligt mysig ut måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 RadiuZ din katt ser jäkligt mysig ut måste jag säga Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Var det inte någon som gjorde det åt han? KalleR, tror jag. Kanske det KalleR. Save my worm from drowning in the snow. Save him with the glory and the tomteluva! Edit: Radiuz. Jag tänkte också använda den där bilen du har i din signatur nu. Men tänkte.. Nej "den är för kort" Redigerad 27 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 SÅ gjort en liten update av min användare nu, vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 SÅ gjort en liten update av min användare nu, vad tycks? Niiice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tack, fan va glad jag blir idag Siana gör mig en userbar och RadiZ är allmänt trevlig PLUS att jag har varit nere på Jul skyltfönster-tittning (Ja vad heter det då?) och kollat på fyverkerier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Denna avataren? Skulle inte tro det Please KalleR. Save my worm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jul. Död. Granen blir lite morbid med nålar i ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hahahahahaha Nice work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Ny signatur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag med. Credits till KalleR som har gjort den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag med. Credits till KalleR som har gjort den: Diggar idén! Välgjord också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har lite nya grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag med. Credits till KalleR som har gjort den: Skulle låta bättre om man tog bort "The": "This is Dude country". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Skulle låta bättre om man tog bort "The": "This is Dude country". Mjo kanske det, men det får ju inte riktigt samma mening då. Dude Country kan ju vara random place där det finns massa dudes. Om det är The Dude Country så är namnet mer betonat. Men jag har också tänkt på det, vet inte vad som är bäst. Redigerad 6 januari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag med. Credits till KalleR som har gjort den: Haha, bra där med väderkvarnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Snyggt, Jacker! Ny avatar här. Och signaturen ska vi inte tala om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har jag skrivit rätt tyska nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts