Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ska jag ha min nyss skapade HL2-sig eller min nuvarande? Eller ska jag kanske ta bort animationen på HL2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ska jag ha min nyss skapade HL2-sig eller min nuvarande? Eller ska jag kanske ta bort animationen på HL2:an? ta bort animation och gör den tydligare, annrars var den ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Uppdaterad version, är dock ej färdig ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tycker att min egna signatur är snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tycker att min egna signatur är snyggast! För stor ... Sen skulle de vara coolare om ditt namn stod på registreringsskylten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 som sagt förstor men man förstår den bara om han skriver sitt namn på den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Uppdaterad version, är dock ej färdig ännu... det ser ut som G-MAN är flintis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 För stor ... Sen skulle de vara coolare om ditt namn stod på registreringsskylten Haha, jag tror inte att don_salvatore87 ryms på den där lilla registrerings-skylten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Hm? Redigerad 5 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad tycks om min första ordentliga signature? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad tycks om min första ordentliga signature? Den är ebeeto!(Är det ett ord?) Cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hm? tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 tackar! Hur kan man ens ha en BMW? en BMW. hahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 För stor ... Sen skulle de vara coolare om ditt namn stod på registreringsskylten jag ser iaf inget problem med att den en för bred (så länge dem inte är mer än 600px), däremot är för höga signaturer rejält störande. Dessutom står hans namn förkortat; Don_Salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Dessutom står hans namn förkortat; Don_Salvatore87 Det stod inte det först, jag fixade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag ser iaf inget problem med att den en för bred (så länge dem inte är mer än 600px), däremot är för höga signaturer rejält störande. Dessutom står hans namn förkortat; Don_Salvatore87 Hm jo de e nog sant... Höga sigs suger Lyssna på Topp3 nu! De stod inte först! Ebeeto: Lägg till ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Min första riktiga signaturbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 HL2 suger getpung på onsdagar Och det är ändå det bästa spelet i år Vart är världen påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Min nya är klart snyggast! Redigerad 8 december, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Min nya är klart snyggast! Ja.. och vems förtjänst är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts