P-C Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nej.. Snyggare än den du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Snyggare än den du har nu. Nja, inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Nja, inte direkt. Mjo, Godfather hade lite fantasi iaf. No offence, men aKi har bara lagt till snöflingor som ramlar ner på hans vanliga signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Mjo, Godfather hade lite fantasi iaf. No offence, men aKi har bara lagt till snöflingor som ramlar ner på hans vanliga signatur. Sant Fast å andra sidan är det kanske inte så värst nytänkande att associera julen med jultomten Men jag gillar den! Av nån anledning. Vetefan vad jag ska ha. Men den första december kommer... Nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Vem vill göra en sign till mig? Vilka av dessa ska jag ta? Scnudda från gewgle Redigerad 23 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Men den första december kommer... Nåt. Make that two. Är redan klar med min fast man vill ju inte tjuvstarta! btw, ska jag byta till den här sålänge? http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/MGS_signatur_final.jpg Redigerad 23 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vem vill göra en sign till mig? Vilka av dessa ska jag ta? Scnudda från gewgle Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Make that two. Är redan klar med min fast man vill ju inte tjuvstarta! btw, ska jag byta till den här sålänge? *Bild* Ja, snygg Edit:Har sett att mångar har tejp på sina bilder nu (på ett & annat sätt) är set photoshop ni använder , och isf nån som kna en länk till en tutorial eller lägga upp en sj Redigerad 23 november, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Äh, Nu får tomten stanna kvar över julen, Sen byts han mot påskharen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja, snygg Edit:Har sett att mångar har tejp på sina bilder nu (på ett & annat sätt) är set photoshop ni använder , och isf nån som kna en länk till en tutorial eller lägga upp en sj Tejp ? huh, menar du glansen ? Isånnafall tar du en vanlig enkel pensel i photoshop, ändrar opacity till en lite lägre, typ 30 - 50 %, sedan så målar du lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tejp ? huh, menar du glansen ? r du lite bara Nej, han menar inte glansen. Han menar fliken där det står "RadiuZ" på. Btw måste du hålla inne shift när du ritar, annars blir det ojämnt. 1. Skapa ett nytt lager. 2. Använd "Rectangular marquee tool", eller annat, beroende på vilken form du vill ha, du kan exempelvis dra formen själv. Markera i varje fall. 3. Fyll markeringen med valfri färg. 4. Lägg på en stroke på vad du nu färglagt. Enpixlig och svart blir snyggast. 5. Sänk opaciteten. Färdigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Make that two. Är redan klar med min fast man vill ju inte tjuvstarta! btw, ska jag byta till den här sålänge? http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/MGS_signatur_final.jpg Nej det ska du inte. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Redigerad 23 november, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Nej det ska du inte. Går inte över någon regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Går inte över någon regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Nej det ska du inte. Du kanske ska kolla egenskaper hos bilden innan du säger att den är för stor... Sigh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Nej, han menar inte glansen. Han menar fliken där det står "RadiuZ" på. Btw måste du hålla inne shift när du ritar, annars blir det ojämnt. 1. Skapa ett nytt lager. 2. Använd "Rectangular marquee tool", eller annat, beroende på vilken form du vill ha, du kan exempelvis dra formen själv. Markera i varje fall. 3. Fyll markeringen med valfri färg. 4. Lägg på en stroke på vad du nu färglagt. Enpixlig och svart blir snyggast. 5. Sänk opaciteten. Färdigt! Aah, I see, My bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Den var 567 förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Den var 567 förut. Jag vet, jag ändrade det så fort du sa det första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tänkte väl, jag trodde att jag började bli senil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) http://img283.imageshack.us/img283/6759/ikonaa2zp.png Byta? lite julaktit kanske =/ eller snarare vinteraktigt. Redigerad 24 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts