RadiuZ Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vad tycker ni om min Zanghief medelst tomeluva? Trodde det var Mr. T... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Trodde det var Mr. T... Zagge har samma frisyr och mustasch som Mr. T, men Zanghief är snäppt hårdare och från ryssland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Zagge har samma frisyr och mustasch som Mr. T, men Zanghief är snäppt hårdare och från ryssland... INGEN, och då menar jag INGEN kan komma och säga att någon är hårdare än the T-Man. I pity the foo'. ™ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 INGEN, och då menar jag INGEN kan komma och säga att någon är hårdare än the T-Man. I pity the foo'. ™ Få inte "reborn" att bli låst också nu grabbar. Vi vet ändå alla att konceptet töjbara armar eller helikopterplatta-frisyr äger allt motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kika in min rediga button: http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/16bit.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad står det? The world is Beaitufl in LG bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) The world is beautiful in 1G bit tror jag Redigerad 21 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Aw, infidels! 16-bit, står det. Med klassiska Enix-rpg-bokstäver. Men well, well, tillbaka till ritbordet. I'll be back, Arnie-style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Aw, infidels! 16-bit, står det. Med klassiska Enix-rpg-bokstäver. Men well, well, tillbaka till ritbordet. I'll be back, Arnie-style. *Applåderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ny signatur - The White Stripes. Inte lika fin som den förra, men om någon vill så får den gärna piffa upp den lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Ny signatur - The White Stripes. Inte lika fin som den förra, men om någon vill så får den gärna piffa upp den lite. Skicka originalbilden eller liknande. (Om du vill att jag ska göra den, förstås.) Här har du iaf din avatarbild. Orkar inte PM'a. http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/whitestripes.png Redigerad 21 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Här är den. Oopsy, lite stor. Redigerad 21 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ny sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ja, se dig blir man då inte klok på. Klok behöver du inte vara. Det ända kravet jag har är att du är lite söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nån som kan hjälpa mig att hitta en Avatar med Bam Margera? Enda kravet: Det ska vara en rörlig bild (animation). Jag har sökt på google och här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nån som kan hjälpa mig att hitta en Avatar med Bam Margera? Enda kravet: Det ska vara en rörlig bild (animation). Jag har sökt på google och här.. Hittade 2 st här men ingen av dom får användas på detta forum eftersom dom är över 50kb. 5 överifrån på google . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Hittade 2 st här men ingen av dom får användas på detta forum eftersom dom är över 50kb. 5 överifrån på google . Jo, jag har sett dom också, men såg sen att det var max 50kb Jo, kb, heter det "Kigabitt", "kilobitt" eller "kilobyte", eller nått helt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jo, jag har sett dom också, men såg sen att det var max 50kb Jo, kb, heter det "Kigabitt", "kilobitt" eller "kilobyte", eller nått helt annat? Kilobyte är det.. Eller det är iallafall vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) http://www.badanka.com/upload/uploaded/signatur.PNG God jul! Något att ha? Redigerad 22 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 http://www.badanka.com/upload/uploaded/signatur.PNG God jul! Något att ha? Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts