eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Markera det vita runtomkring, sudda ut det, spara som gif Det funkade ju inte, det vita blev ju kvar, dessutom sämre kvalitet på bildfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Det funkade ju inte, det vita blev ju kvar, dessutom sämre kvalitet på bildfan Hmm, kanske inte blev så bra.. Fack va kantig, gör ett till försök! Sinne detta går inte bra, pallar inte fixa kanterna Försöker igen senare om det inte är någon som har gjort det. Redigerad 7 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ny? Fin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Vad tycks om min sign? Credits : KalleR(BEP) och Benvit(Fergie) Ädit: Bullet changa changa CHANGE!! Redigerad 7 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ny? Haha ownage! Använd använd använd använd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ny? Mjah! http://img199.imageshack.us/img199/3179/untitled20gv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Sådär Edit: Hata bara 64 x 64 xD Redigerad 7 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Aki, vem är den där tjejen på sin sig, jävligt lik en tjej i min klass Redigerad 7 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Aki, vem är den där tjejen på sin sig, jävligt lik en tjej i min klass Samaire Armstrong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Aki, vem är den där tjejen på sin sig, jävligt lik en tjej i min klass Samaire Armstrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Samaire Armstrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Samaire Armstrong OMG Vem är det Iallafall ser hon ut som en i vår klass, HET :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Samaire Armstrong? Aha! nu fattar jag! Första kvinnan på månen va? (Undra hur många som egentligen tycker att mina halvförsök till skämt är roliga?) Redigerad 7 november, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Samaire Armstrong? Aha! nu fattar jag! Första kvinnan på månen va? (Undra hur många som egentligen tycker att mina halvförsök till skämt är roliga?) Härmed förklarar jag Mrstupid BIMBO förklarar: BIMBO: Bimbo är ett fräsord för att vara dum i huvudet fattar ingeting och tänker bara på sex. I detta falll så tänker kanske inte mr.stupid på sex, men han gjorde ett dåligt skämt somingen förstår, Allstå är han bimbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Samaire Armstrong Spoiler; She might come back =) Gurkan, du har tråkigt va? Dina inlägg, ja.. Låt bli att skicka dom istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Spoiler; She might come back =) AAAAH Me so happy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ny? Lite sen med quotningen men whatever. cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har nu orkat uppdatera avatar och sig. Hoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Har nu orkat uppdatera avatar och sig. Hoho! Wonderwoman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts