Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vet inte riktig lite julig kanske lite snö osv.. fria händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 gör en ava åt moi Kan du inte be Gunde? Han aeger ju mig Frenzy: kk Pixi du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 jag gjorde en ny sign... lite clean skulle den vara och samtidigt lite Grunge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 jag gjorde en ny sign... lite clean skulle den vara och samtidigt lite Grunge! haha häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hur ska dem se ut då, Pixi och Frenzy? Gör somduvill bara den blir fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Btw.. har ni tänkt på att stell låste the one and only.. och så har han lämnat gtasajten.. tråden kommer aldrig öppnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) DoH Frenzy så gjorde du en egen Nåja får göra pixis då... De som vill ha jultema på sina sigs/avatars får hitta en bild själv. Animerade snöflingor gör jag inte. Anledning? Det ser för jävligt ut *Edit* kan visa den jag gjorde åt frenzy Redigerad 4 december, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ny sign! Ska fixa ny avatar sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 den va orginel och snygg måsta skita nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Siana: jag vill gärna ha en Jul avatar jag gör inte alls avatarer och om jag minns rätt så skrev jag att jag ville han en ava ? ajja skitsamma kan du göra en ava det vore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 DoH Frenzy så gjorde du en egen Nåja får göra pixis då... De som vill ha jultema på sina sigs/avatars får hitta en bild själv. Animerade snöflingor gör jag inte. Anledning? Det ser för jävligt ut *Edit* kan visa den jag gjorde åt frenzy säg till när du är klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 säg till när du är klar! Jadå De kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag har gjort dina nu Pixi... Men jag orkar inte söka efter fler bakgrundsbilder =S De får ni gör själva o ge mig... Det är svårt att göra en bild julig om man inte har en bakgrunds bild... Jag kom nu på att jag inte har nån ram (brukar glömma det :"> ) Men du kan väl säga om du gillar den först? Sig: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Pixisig.jpg Avatar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Gjorde en ny HL2 signatur åt mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Siana : Ville du göra en avatar till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Så, nu har jag fixat ny avatar! *Vart så läss på mina gamla!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Kan du inte be Gunde? Han aeger ju mig Frenzy: kk Pixi du då? När och hur aegde/aeger jag dig? EDIT, haha, "Erikharris" har tagigt min FD avatar,.. det gör ingenting men : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=6467 Redigerad 4 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ny sign: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Snygg! Frenzy: Visst, men du får hitta bakgrundsbilden själv! Det är svårt att göra en avatar julig med bara effekter... Man behöver en bakgrundsbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Jag gjorde en utan bakgrundsbild med bara snö Gillar du den inte får du fixa en bakgrundsbild.. *edit* Blev inspirerad av den o gjorde en sån sig Men ja ska nog lägga på snöflingor också... Redigerad 4 december, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts