Panimala Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Siana, Tala om för mig exakt vart min bild är fyrkantig Edit : Kanske för hög ? Edit igen : wtf, på en del ställen syns det en vit kvadrat, men ibland inte :S Det är vitt runtomkring ringen, vilket gör den "fyrkantig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är vitt runtomkring ringen, vilket gör den "fyrkantig". Det är det som är lustigt, i en del inlägg är den fyrkantig och i en del är den inte det :S Dessutom tog jag ju bort det vita crappet i photoshop, med suddgummit så det var den rutiga saken i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är det som är lustigt, i en del inlägg är den fyrkantig och i en del är den inte det :S Dessutom tog jag ju bort det vita crappet i photoshop, med suddgummit så det var den rutiga saken i bakgrunden JPG visar inte genomskinlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 JPG visar inte genomskinlighet. Vad ska jag spara den som då ? Vill inte ha det där fula vita runtomkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vad ska jag spara den som då ? Vill inte ha det där fula vita runtomkring .png helst, men då funkar den bara för FireFox-webbläsare. .gif ger sämre kvalitet, men funkar för alla webbläsare. Your call. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Det är vell ingen som kollar tillbaks en sida?! Tycks? http://img271.imageshack.us/img271/2562/sig2ti.png Redigerad 7 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 .png helst, men då funkar den bara för FireFox-webbläsare. .gif ger sämre kvalitet, men funkar för alla webbläsare. Your call. Då får det ju bli .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är vell ingen som kollar tillbaks en sida?! Tycks? http://img271.imageshack.us/img271/2562/sig2ti.png Snyggare än den du har nu iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Fan, det här var det snyggaste jag fick den till :/ Men, det vita är ju kvar Då får det va, byter till JPEG MED det vita. Redigerad 7 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 .png helst, men då funkar den bara för FireFox-webbläsare. .gif ger sämre kvalitet, men funkar för alla webbläsare. Your call. Funkar i Opera också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ny ava & sign! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Funkar i Opera också.. Men Opera används bara av horor och pygméer. @ x_simpa_x: Kan ju bli knivigt om du inte har kvar .psd:n, i och för sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men Opera används bara av horor och pygméer. @ x_simpa_x: Kan ju bli knivigt om du inte har kvar .psd:n, i och för sig... Och dvärgar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Och dvärgar. Pygméer är dvärgar...Dvärgindianer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Men Opera används bara av horor och pygméer. @ x_simpa_x: Kan ju bli knivigt om du inte har kvar .psd:n, i och för sig... Mogna klubben of course. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Mogna klubben of course. Skojade bara, slå mig inte, herr pygmé. tommy killer, pygméer är som sagt dvärgar. Säg aldrig "pygmé", förresten, det är ett väldigt laddat ord. Fattar ni?! För att hålla mig till tråden... ehm... ska snart fila på en ny signatur. Kanske inte använder den. Hohoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) @ x_simpa_x: Kan ju bli knivigt om du inte har kvar .psd:n, i och för sig... Vad blir knivigt ? Redigerad 7 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Vad blir knivigt ? Att förvandla bilden till .gif-format. I alla fall är det min teori, men jag är le newb när det kommer till Photoshop. Eller mja, nästan. Heha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Att förvandla bilden till .gif-format. I alla fall är det min teori, men jag är le newb när det kommer till Photoshop. Eller mja, nästan. Heha. Jaha, men jag kör med JPG och det vita skiten runt, jag orkar inte bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jaha, men jag kör med JPG och det vita skiten runt, jag orkar inte bry mig. Markera det vita runtomkring, sudda ut det, spara som gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts