Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Fortfarande en sig eller hur? och föragången jag visade upp en sig där, så fick jag halva forumet på mig och så sa dom att jag skulle lägga alla sigar här inne!

Eller hur? :wub:

Om du inte ska använda den så kan tycker jag du ska lägga upp den i den andra tråden.

Där man visar vad man har gjort, här visar man nya signaturer/avatarer som man ska använda.

Men det är iofs min åsikt, vet inte vad alla andra tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte ska använda den så kan tycker jag du ska lägga upp den i den andra tråden.

Där man visar vad man har gjort, här visar man nya signaturer/avatarer som man ska använda.

Men det är iofs min åsikt, vet inte vad alla andra tycker.

Jag tror bara att det är du som bara orkar bry sig, vid detta tillfäle...

Iallafall, nu ska vi vara glada..

Har en ny sig jag inte ska använda, men andå postar här för att reta Ace :wub:

post-24-1131315509_thumb.jpg

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror bara att det är du som bara orkar bry sig, vid detta tillfäle...

Iallafall, nu ska vi vara glada..

Har en ny sig jag inte ska använda, men andå postar här för att reta Ace :wub:

Posta i tråde nsom är avsedd för det istället då. fortsätter du posta massa bilder du ej ska använda här så blir du varnad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Posta i tråde nsom är avsedd för det istället då. fortsätter du posta massa bilder du ej ska använda här så blir du varnad

StavarN^

:wub:

Men nu står jag inför det svåra beslutet, jag behöver folks hjälp! Ska jag skaffa en ny avatar nu till jul, eller ska jag ändra animationen så min käre trollkarl får på sig TomtemössaN^ istället? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

StavarN^

:wub:

Men nu står jag inför det svåra beslutet, jag behöver folks hjälp! Ska jag skaffa en ny avatar nu till jul, eller ska jag ändra animationen så min käre trollkarl får på sig TomtemössaN^ istället? ^_^

Men vafan? är du helt jävla blind eller? jag gjorde ju det(la på en tomteluva på din avatar)! säkert över 10 sidor tillbaka nu

Edit* haha det var exakt 10 sidor

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor