Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fult! Nä..? =0.. Är det verkligen fult..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nä..? =0.. Är det verkligen fult..? Mmm. ser väldigt tråkigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det är det hon har! Vad heter "hon" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Mmm. ser väldigt tråkigt ut Då ämdrar jag väl då.. Tillbaka till det gamla tillsvidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Då ämdrar jag väl då.. Tillbaka till det gamla tillsvidare Kanske dags att göra ett nytt set med henne =) Hon "slog" ju marykate... (@perez..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kanske dags att göra ett nytt set med henne =) Hon "slog" ju marykate... (@perez..) Jo, thank nån för det. Fast M-K är ganska gullig.. =) Nytt set kommer nog snart.. när jag får tid XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Vad heter "hon" då? "Hon" heter Fergie Vad tycker ni om den här då? Enkel, Simpel. Jag ska inte använda den bara visa den Redigerad 6 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag ska inte använda den bara visa den http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5676. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5676. Fortfarande en sig eller hur? och föragången jag visade upp en sig där, så fick jag halva forumet på mig och så sa dom att jag skulle lägga alla sigar här inne! Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fortfarande en sig eller hur? och föragången jag visade upp en sig där, så fick jag halva forumet på mig och så sa dom att jag skulle lägga alla sigar här inne! Eller hur? Om du inte ska använda den så kan tycker jag du ska lägga upp den i den andra tråden. Där man visar vad man har gjort, här visar man nya signaturer/avatarer som man ska använda. Men det är iofs min åsikt, vet inte vad alla andra tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Om du inte ska använda den så kan tycker jag du ska lägga upp den i den andra tråden. Där man visar vad man har gjort, här visar man nya signaturer/avatarer som man ska använda. Men det är iofs min åsikt, vet inte vad alla andra tycker. Jag tror bara att det är du som bara orkar bry sig, vid detta tillfäle... Iallafall, nu ska vi vara glada.. Har en ny sig jag inte ska använda, men andå postar här för att reta Ace Redigerad 6 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Har en ny sig jag inte ska använda, men andå postar här för att reta Ace Oooooooch där tappade jag all den lilla respekt jag hade för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag tror bara att det är du som bara orkar bry sig, vid detta tillfäle... Iallafall, nu ska vi vara glada.. Har en ny sig jag inte ska använda, men andå postar här för att reta Ace Posta i tråde nsom är avsedd för det istället då. fortsätter du posta massa bilder du ej ska använda här så blir du varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Oooooooch där tappade jag all den lilla respekt jag hade för dig. OMG!!1 Mitt liv är förstört! någon på ett forum har ingen repekt för mig!!!! :'( Redigerad 6 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 OMG!!1 Mitt liv är förstört! någon på ett forum har ingen repekt för mig!!!! :'( Soet du aer. Vi kan ju alltid banna dig så slipper du bry dig om någon inte tycker om dig soetnoes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 OMG!!1 Mitt liv är förstört! någon på ett forum har ingen repekt för mig!!!! :'( Det var snarare ett uttryck för att säga att jag inte tycker om dig, och troligtvis är jag inte den enda som tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det var snarare ett uttryck för att säga att jag inte tycker om dig, och troligtvis är jag inte den enda som tycker det. Nu måste jag värkligen gå i terapi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Frenzy verkar ju jävligt positiv idag. Ny avatar, nerd sucks letters. 8=====D Den är så förjävla mycket större än vad reglerna tillåter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Posta i tråde nsom är avsedd för det istället då. fortsätter du posta massa bilder du ej ska använda här så blir du varnad StavarN^ Men nu står jag inför det svåra beslutet, jag behöver folks hjälp! Ska jag skaffa en ny avatar nu till jul, eller ska jag ändra animationen så min käre trollkarl får på sig TomtemössaN^ istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) StavarN^ Men nu står jag inför det svåra beslutet, jag behöver folks hjälp! Ska jag skaffa en ny avatar nu till jul, eller ska jag ändra animationen så min käre trollkarl får på sig TomtemössaN^ istället? Men vafan? är du helt jävla blind eller? jag gjorde ju det(la på en tomteluva på din avatar)! säkert över 10 sidor tillbaka nu Edit* haha det var exakt 10 sidor Redigerad 7 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts