Xogede Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Min sig kommer bli skön med jultema... M- mm! Kan riktigt känna frosten på blomman redan nu... Men... Hur gör jag med avataren? :'( Rita snubben infryst i ett isblock. Då behövs ingen animation! Inte ny sida igen :'( BTW, vad tycks om min nya signatur och avatar? Redigerad 4 november, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Det är en animation jueh Nåväl, jag kan blenda den till juliga färger, eller sitta som en annan ensamhet och rita om animationen, vilket är skitsvårt. 15min jobb... edit* vart fan kom dom två vita pixlarna ifrån? var ej där när jag sparade edit* nu blev det ännufler edit* fixat Redigerad 4 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Den är snygg Btw, Ny Ava och Sig Mums! Själv kommer det nog ett Samaire Armstrong tema om jag har ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nu ska jag göra ne avatar och jag undar hur stor den får vara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nu ska jag göra ne avatar och jag undar hur stor den får vara!! Men pissant, kolla i reglerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Gör den i hur många pixlar du vill. den kommer ändå inte visas i mer än 64x64. Det står dock väldigt tydligt i reglerna hur många kb den får vara, hur svårt är det att läsa reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Gör den i hur många pixlar du vill. den kommer ändå inte visas i mer än 64x64. Det står dock väldigt tydligt i reglerna hur många kb den får vara, hur svårt är det att läsa reglerna? Jag har läst reglerna..men kommer inte ihåg någonting...iallafall så har jag ny avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har läst reglerna..men kommer inte ihåg någonting...iallafall så har jag ny avatar Om du inte kommer ihåg reglerna så är det väll fan bara att läsa dom igen om du känner dig osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har läst reglerna..men kommer inte ihåg någonting...iallafall så har jag ny avatar Kommer man inte ihåg läser man helt enkelt en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kommer man inte ihåg läser man helt enkelt en gång till Ja förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nytt.. Jag fattar inte grejen...lite för mörk men annars bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag fattar inte grejen...lite för mörk men annars bra It's supposed to be dark, it's a sad song.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jaaahhaaa...men om jag ska vara ärlig så satsa på nått roligare...som the simpson..eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jaaahhaaa...men om jag ska vara ärlig så satsa på nått roligare...som the simpson..eller inte Ehm.. Eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nytt.. Riktigt snyggt ...och musikvideon/låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Riktigt snyggt ...och musikvideon/låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ok, gurkan o benvit. Skippa skitsnacket. Här visar du upp dina nya signaturer och avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Anathema goes Black Eyed peas style. Bajs or Najs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts