Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Btw, för att inte gå helt offtopic, jag gillar din signatur och ava =) Tack tack Ett tips för att göra din signatur bättre: Välj ut en av bilderna istället för alla, gör bakgrunden svart och skriv ett klipp ur texten som du tycker är bra.. Så skulle din bli mycket bättre. Redigerad 3 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tack tack Ett tips för att göra din signatur bättre: Välj ut en av bilderna istället för alla, gör bakgrunden svart och skriv ett klipp ur texten som du tycker är bra.. Så skulle din bli mycket bättre. Jo, är ännu inte helt haj på ps så det blir oftast några sigs som är likadana.. Det är ganska kul att "blenda" iofs.. Men jag ska göra en till i brist på annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hur blev min nya sig? ..förutom att den är för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Hur blev min nya sig? ..förutom att den är för stor! Varför ens använda den när den är för stor? Om du vill visa upp den så är det ju bara att posta den inom IMG taggar. Redigerad 4 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jävligt bra fråga varför han gör det. varnar honom för medvetet regelbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Förlåt.. :'( nu ha jag en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Förlåt.. :'( nu ha jag en ny 1 pixel för stor XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kalle sa 60 pixal för hög och den var 263, nu har jag miskat 62 hela pixlar ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Förlåt.. :'( nu ha jag en ny Nice Synd att den är för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jävligt bra fråga varför han gör det. varnar honom för medvetet regelbrott Hahah skadeglädjen är den enda sanna glädjen Min sig kommer bli skön med jultema... M- mm! Kan riktigt känna frosten på blomman redan nu... Men... Hur gör jag med avataren? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hahah skadeglädjen är den enda sanna glädjen Min sig kommer bli skön med jultema... M- mm! Kan riktigt känna frosten på blomman redan nu... Men... Hur gör jag med avataren? :'( Byt ut Trollkarlshatten till en tomtemössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Kolla nu...NU HAR DEN 200 pixlar TJOHOO EDIT: ser ni inte hur gubben ler? vad glad han är nu..för mig Redigerad 4 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Byt ut Trollkarlshatten till en tomtemössa Det är en animation jueh Nåväl, jag kan blenda den till juliga färger, eller sitta som en annan ensamhet och rita om animationen, vilket är skitsvårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kolla nu...NU HAR DEN 200 pixlar TJOHOO EDIT: ser ni inte hur gubben ler? vad glad han är nu..för mig ...Plus en userbar vars höjd är 19 pixlar, alltså blir din signatur då 219 pixlar hög, har jag rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Att jag sa 60px. var för att jag inte kom ihåg hur stor den var. du borde kunna läsa reglerna. btw så är det fortfarande för stort, den totala bildstorleken är 219px. ta bort userbaren, eller minsa signaturen mer! förstår inte varför i helvete vissa människor ska envisas med så fittigt stora bilder? Tiger är snabbare än självaste kalle Redigerad 4 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kolla nu...snälla nu, tycker ni om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kolla nu...snälla nu, tycker ni om den Nu är den inte för stor enligt reglerna iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nu är den inte för stor enligt reglerna iallafall... ....är den bar eller dålig. Ska man behöva fråga det 5 gånger innan någon förstår :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Den är snygg Btw, Ny Ava och Sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Snygg sig..men vilken ful brud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts