Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag tror inte att Benvit tåll kritik.. Moi? Let me laugh, MWAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nya avatarer som också byts random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag tyckte den var fin, Benvit Lite stor kanske, och lite skabbigt motiv men annars fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ej skabbigt OffT; Kommer ej in på msn ;_;. Hann iaf få saken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ej skabbigt OffT; Kommer ej in på msn ;_;. Hann iaf få saken =) Siana: Tack =) Moongoose: Okai, sen när du kommer igen kan jag skicka den taggade versionen, annars får audioscrobler krupp =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det är från hennes nya musikvideo där hon riktigt spiller sina känslor för pressen, paparazzis, sin pappa och hur alla bara ser utsidan, me love! Och det hjälper att vara översminkad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Och det hjälper att vara översminkad? Se videon, Lyssna på texten, Se Making of the Video. Äsch, you'll never understand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Se videon, Lyssna på texten, Se Making of the Video. Äsch, you'll never understand.. Nej jag bara undra... Ville inte vara otrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nej jag bara undra... Ville inte vara otrevlig. OK.. sry.. Well, it's all pretty emotional, let's put it like that.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nae fy fan har hon börjat sjunga också? precis som alla andra b-skådisar som tycker att dom inte får tillräckligt med uppmärksamhet. david hasselhoff någon? porrskådis hade jag gått med på, men sångerska... njaaa Redigerad 3 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nae fy fan har hon börjat sjunga också? precis som alla andra b-skådisar som tycker att dom inte får tillräckligt med uppmärksamhet. david hasselhoff någon? porrskådis hade jag gått med på, men sångerska... njaaa Bitchkalle =P Hennes andra album ffs =) Här kan ni lyssna på Confessions of a Broken Heart utan att ladda ner ngt: http://www.myspace.com/lindsaylohanrocks I love it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Bitchkalle =P Hennes andra album ffs =) Här kan ni lyssna på Confessions of a Broken Heart utan att ladda ner ngt: http://www.myspace.com/lindsaylohanrocks I love it. Låter lika vidrigt som all annan pop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Bitchkalle =P Hennes andra album ffs =) Här kan ni lyssna på Confessions of a Broken Heart utan att ladda ner ngt: http://www.myspace.com/lindsaylohanrocks I love it. Hon sjunger ju inte ens bra, hennes röst håller knappt.. Och då är detta ändå remixat, tänk er live! HORROR! Signaturen är rätt ful för den delen också.. Både för att jag inte gillar henne + att 5 bilder på en person ihopblandat blir bara inte snyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Bitchkalle =P Hennes andra album ffs =) Här kan ni lyssna på Confessions of a Broken Heart utan att ladda ner ngt: http://www.myspace.com/lindsaylohanrocks I love it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nae fy fan har hon börjat sjunga också? precis som alla andra b-skådisar som tycker att dom inte får tillräckligt med uppmärksamhet. david hasselhoff någon? porrskådis hade jag gått med på, men sångerska... njaaa Huh? David är ingen B-skådis och hans musik är top-notch. Do the limbo dance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hon sjunger ju inte ens bra, hennes röst håller knappt.. Och då är detta ändå remixat, tänk er live! HORROR! Inget av den låten är remixad. Hennes skiva kommer att heta A Little More Personal (RAW). Inget är remixat, nips, nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Inget av den låten är remixad. Hennes skiva kommer att heta A Little More Personal (RAW). Inget är remixat, nips, nada Är fortfarande kass @ Pice: WORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Är fortfarande kass Det är ju en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Det är ju en annan sak Texten är ju rätt bra, men hennes röst håller helt enkelt inte.. Mitt sista offtopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Texten är ju rätt bra, men hennes röst håller helt enkelt inte.. Mitt sista offtopic nu. Det är ju nästan lite charmigt.. Btw, för att inte gå helt offtopic, jag gillar din signatur och ava =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts