.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Fortfarande för stor tillsammans med alla fula userbars. :'( vadå fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 :'( vadå fula Panimala, och jag för den delen, avskyr userbars. Vi dyrkar uppfinnaren av adBlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Panimala, och jag för den delen, avskyr userbars. Vi dyrkar uppfinnaren av adBlock. Förstår inte vad ni har emot dem riktigt. Okej, jag tycker också de är tjatiga, och jag använder som synes ingen då jag tycker det är snyggare med bara en bild i signaturen. Men userbars är stilrena, små och fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nya signaturer som kommer att bytas varje gång det laddas om med hjälp av azupload http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Benvit-signatur9svartvit.png och http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Benvit-signatur9farg.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nya signaturer som kommer att bytas varje gång det laddas om med hjälp av azupload BILD och BILD Hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hjälp :'( Ehm..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Nya signaturer som kommer att bytas varje gång det laddas om med hjälp av azupload och Fulaste du haft hittills. Redigerad 3 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ehm..? Fulaste du haft hittills. Hjälpte det där dig nått eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hjälpte det där dig nått eller ? Hjälpte? Nä, inte särskilt. Jag har ju vad jag själv vill ha, den är knappast fult gjord och sen om man gillar motivet eller ej så är det upp till var och en, duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Hjälpte? Nä, inte särskilt. 1 Jag har ju vad jag själv vill ha, 2 den är knappast fult gjord 3 och sen om man gillar motivet eller ej så är det upp till var och en, duh 1 Jag har inte sagt att du inte får ha vad du vill, 2 fult gjort, jo lite man ser ju precis vart du har "klippt" bilderna eller vad du gjort, 3ja, jag tycker precis vad jag vill om motivet. Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 1 Jag har inte sagt att du inte får ha vad du vill, 2 fult gjort, jo lite man ser ju precis vart du har "klippt" bilderna eller vad du gjort, 3ja, jag tycker precis vad jag vill om motivet. Haha, hörru din userbarstalin, har du inget relevant att säga så varför inte bara vara tyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Haha, hörru din userbarstalin, har du inget relevant att säga så varför inte bara vara tyst? Haha, det namnet diggar jag . Vad var det som inte var relevant i det jag sade nu ? Jag svarade på dina frågor, och jag kan lova att mina svar hade något att göra med dina frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Haha, det namnet diggar jag . Vad var det som inte var relevant i det jag sade nu ? Jag svarade på dina frågor, och jag kan lova att mina svar hade något att göra med dina frågor. Kul, det var bara det att det inte var frågor Redigerad 3 november, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kul, det var bara det att det inte var frågor Äh, jag svarade på dina uttalanden då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hjälpte det där dig nått eller ? Nope, men om man postar här brukar man vilja ha kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nope, men om man postar här brukar man vilja ha kritik. Det var inte till dig "Hjälpte det där dig nått eller" var menat till, det var menat till benvit och det betydde ingefär, jag tycker likadant som Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Nya signaturer som kommer att bytas varje gång det laddas om med hjälp av azupload http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Benvit-signatur9svartvit.png och http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/Benvit-signatur9farg.png 5 st översminkade Lindsay Lohan Men jo, den var ganska snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 5 st översminkade Lindsay Lohan Men jo, den var ganska snygg. Det är från hennes nya musikvideo där hon riktigt spiller sina känslor för pressen, paparazzis, sin pappa och hur alla bara ser utsidan, me love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Jag tycker den var fin. Och nej! Jag smörar inte för Benvit. Redigerad 3 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag tror inte att Benvit tåll kritik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts