Panimala Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 :] Hmm.. Det blev lite luftigare... Men man ser knappt ansiktet. Får se vilken han väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Här har ni min otroligt snygga ava och signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Gjorde också ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Här har ni min otroligt snygga ava och signatur Snygg, men liiiite stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tja vad tycker ni om min nya sign ? lite stor kanske men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tja vad tycker ni om min nya sign ? lite stor kanske men.. Kanske för lite stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tja vad tycker ni om min nya sign ? lite stor kanske men.. ... 120 pixlar för bred 23 pixlar för hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Här har ni min otroligt snygga ava och signatur Fortfarande för stor! och saknar ramlinje, och lite fler efekter hade ej heller skadat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Tja vad tycker ni om min nya sign ? lite stor kanske men.. 120 px för bred och 23 px för hög Redigerad 1 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Fixa nyss storleken...ramar kommer inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) 120 px för bred och 23 px för hög Den han har nu är ju godkänd enligt reglerna, fast jag tycker ändå den är stor Redigerad 1 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Nej? Den är för hög och bred. Redigerad 1 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Nej? Den är för hög och bred. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Han har gjort den mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Sådär, nu är storleken fixad, vad tycker ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Han har gjort den mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Sådär nu har jag ramar på den osså, kan int lägga till fler effecter råka lägga ihop alla lager å sen spara jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hoppsan, trodde det var tal om Sweemans sign. Aja, ingen skada skedd. Det är Sweemans jag snackar om iaf, och Curly också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Sådär, nu är storleken fixad, vad tycker ni då? Tycker den ska vara endå lite mindra men tja, det bestämmer du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts