virre cool Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Yey! Nytt istheshit =) Härlig, mycket finare än den du hadde innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Härlig, mycket finare än den du hadde innan Tack =) Övning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tycks om min nya? Själv diggar jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tycks om min nya? Själv diggar jag den! Ja, men skippa dom där jävla "watcher, user, whatever" sakerna som förpestar forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tycks om min nya? Själv diggar jag den! Lite väl stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja, men skippa dom där jävla "watcher, user, whatever" sakerna som förpestar forumet. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Bwaha, nybörjare på fotocop is the shit (bra start?). http://files.upl.silentwhisper.net/upload2...rs_Signatur.jpg Bra första! Kanske lite dålig kantutjämning om man ska vara petig. @Martin-123: Jadu... Lite överhypad kanske... Sen saknar den ram. @Benvit: Lite... Öken över den Men den var snygg (Vart har du varit på senaste tiden förresten? Jag har inte sett mycket av dig, unge man!) Nu börjar det bli dags för jultema! Vissa, jag säger inga namn *Hostar upp en hårboll*Kalle*Hostar upp en treväxlad Crescent*Ärr, har inte kunnat hålla sig. Lite dumt, KalleR, för nu kommer man vara trött på din signatur när det väl är jul. *Långnäsa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tycks om min nya? Själv diggar jag den! Motivet är coolt, lite väl hög dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Bra första! Kanske lite dålig kantutjämning om man ska vara petig. Det är inte min första. Okej, första lite mer avancerade då... Håller med om att kantutjämningen blev kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 @Benvit: Lite... Öken över den Men den var snygg (Vart har du varit på senaste tiden förresten? Jag har inte sett mycket av dig, unge man!) Den är ganska mellow men det är skönt =) Det är mycket på g och särskilt roliga trådar har det inte varit mycket av =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja, men skippa dom där jävla "watcher, user, whatever" sakerna som förpestar forumet. Userbars heter de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Go me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Userbars heter de. ORRKAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Go me Om jag var dig skulle jag sänka signaturen jag har nu. Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Go me Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Go me Den du har nu är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Finns det någon snäll ponke här på forumet som kunde justera min avatar lite? Ni ser den är lite småful och jag skulle vela ha en ram, man måste inte men det skulle vara snällt. Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Finns det någon snäll ponke här på forumet som kunde justera min avatar lite? Ni ser den är lite småful och jag skulle vela ha en ram, man måste inte men det skulle vara snällt. ... Har du originalbilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) ... Har du originalbilden? Ja den kan ju vara ganska smart Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts