Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Matchande avatar (Om nån påpekar att det är en dubbelpost, dödar jag denna någon.)

*EDIT*

Såg att den inte alls var matchande, bara irriterande för ögat. Jag behåller min Trollkarl tills vidare. :D

*EDIT2*

Ska jag lägga in ett pattern på signaturen måntro? :(

Byt inte avatar ffs, trollkarl ftw. Förresten så är... Vad man ska säga... "Glansen" fel, den ligger högre på den ena sidan. ^_^ Och ja, ett pattern skulle bli snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byt inte avatar ffs, trollkarl ftw. Förresten så är... Vad man ska säga... "Glansen" fel, den ligger högre på den ena sidan. ^_^ Och ja, ett pattern skulle bli snyggt.

Haha, okej jag behåller min trollkarl... Men det kommer bli svårt att sätta tomteluva på honom! :(

Okej, jag ska testa med pattern. Tack för att du la märke till felet, jag ska fixa det sen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och nu har din signatur kvickt förvandlats till en gråtande bäbis. Grabben, nu äter vi bullar och fixar till det här. Fort! In i ImageReady (som jag tar för givet att du har), förminska den till hälften och välj "Save For Web" > "GIF". Woot woot woot!

Sadomasochists And Blazing Projectiles From Beyond The Grave Are Bad For Your Health

- Mahalo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor