Everest Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Förminskade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Ja den borde du ha, skitsnygg. Men jag fattar då inte varför du ska envisas med dina jävla glasramar eller vad det är. Det e ingen glasram det e bara en smal ram med glow. btw. "skitsnyggt" tack för kommentaren. Redigerad 20 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det e ingen glasram det e bara en smal ram med glow. Same shit, different names. Nej men, kan du inte bara ha en vanlig, svart, en/två-pixlig ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Same shit, different names. Nej men, kan du inte bara ha en vanlig, svart, en/två-pixlig ram? 2 late now men jag ska tänka på det till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vad tycks om min nya signatur? Själv älsar jag den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vad tycks om min nya signatur? Själv älsar jag den.. Snälla, kan inte du fixa ram? Så fult annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Blev det bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 2 late now men jag ska tänka på det till nästa gång. Spara alltid dina signaturer i *.psd innan du tar flatten image och sparar dem i *.jpg. @Martin-123: Inte så tjock ram! Enpixlig räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Spara alltid dina signaturer i *.psd innan du tar flatten image och sparar dem i *.jpg. @Martin-123: Inte så tjock ram! Enpixlig räcker. Varför ska man ta flatten image för att spara i jpg för? är du orolig att inte få med alla lager eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Som blivit nämt tidigare... Slutsats på den blev.. Han Tiger, Hon Leopard (Tror jag) Tihi, korrekt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Varför ska man ta flatten image för att spara i jpg för? är du orolig att inte få med alla lager eller? ... Därför att det inte går att spara som JPEG annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Spara alltid dina signaturer i *.psd innan du tar flatten image och sparar dem i *.jpg. @Martin-123: Inte så tjock ram! Enpixlig räcker. Jag gillar tjocka ramar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 ... Därför att det inte går att spara som JPEG annars Joo det gör det anledningen till at jag ej har kvar .psd är att den e gammal, har haft det på gtas ett tag åxå serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 http://img423.imageshack.us/img423/8720/shibbaysig1ko.png http://img132.imageshack.us/img132/162/shibbayava9fg.png Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Inte jätte vackert minns ej vad du hade förut så kan ej säga om det va bättre eller sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Signaturmoj. Gör en egen bild nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 http://img423.imageshack.us/img423/8720/shibbaysig1ko.png http://img132.imageshack.us/img132/162/shibbayava9fg.png Tycks? Ram åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nån som tycker om min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nån som tycker om min? Haha de e schyssta, Pimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Haha de e schyssta, Pimp Tackar Tyckte också din va okej, HipHopstyle som min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts