Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Njä, möjligtvis sätta på henne en gång, och spruta över hennes mage, sen trycka dit en 20 och "Du var inte värd mer". Bwaha! Som om hon skulle falla för en finnig sextonåring som fortfarande tror att tupac lever!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Bwaha! Som om hon skulle falla för en finnig sextonåring som fortfarande tror att tupac lever!? Ja, utan tvekan. Och btw, din nisse, vem är det som är finnig? 1. Jag är inte finnig. 2. Jag är inte 16, jag är 17. 3. Tupac lever. Men ni 2 skulle nog passa ihop, båda 2 är rika och snobbiga och köper de dyraste kläderna utan att titta på dom, sen går ni till nåt ghetto och skryter inför dom fattiga som om ni är nåt, och då åker ni båda på spö, och erat IQ väger troligtvis lika mycket, möjligtvis att du spelar GTA och hon inte, men men... Redigerad 15 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ja, utan tvekan. Och btw, din nisse, vem är det som är finnig? 1. Jag är inte finnig. 2. Jag är inte 16, jag är 17. 3. Tupac lever. en ni 2 skulle nog passa ihop, båda 2 är rika och snobbiga och köper de dyraste kläderna utan att titta på dom, sen går ni till nåt ghetto och skryter inför dom fattiga som om ni är nåt, och då åker ni båda på spö, och erat IQ väger troligtvis lika mycket, möjligtvis att du spelar GTA och hon inte, men men... Finnig istheshit XD Han säkert död, ork Edit: Naw.. Redigerad 15 oktober, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Njä, möjligtvis sätta på henne en gång, och spruta över hennes mage, sen trycka dit en 20 och "Du var inte värd mer". Men alvaligt, skulle du inte vilja hålla i Paris hand, några sekunder, bara för kul? -- Då kan man ju snacka om det skit mycket.. Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ace Bah, bitch är hett KalleR Den är mindre nu och fräknar är sexigt fan! Cortez Bah, Paris istheshit Lagom mängd fräknar i ansiktet kan vara gulligt, men hennes rygg ser mer sönderbränd ut enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lagom mängd fräknar i ansiktet kan vara gulligt, men hennes rygg ser mer sönderbränd ut enligt mig Fräknig rygg aka 65 year old hoochiemama istheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nej? Det där är fan inte mänskligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Okey, så det ni stirrar på är ryggen? Koowlt, soft fetisch(eller vad det heter) De är väl alla brunetter från "grunden" ? Har jag för moi.. eller, Ashlee var blondin från början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Paris är väl äkta blondin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lindsay - Rödbrunett Paris - Något mörkare blond Ashlee - Blond Britney Kastanjbrunt typ, lite ljusare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Okey, så det ni stirrar på är ryggen? Koowlt, soft fetisch(eller vad det heter) De är väl alla brunetter från "grunden" ? Har jag för moi.. eller, Ashlee var blondin från början.. Jag kan iallafall inte undvika att se hennes rygg på benvits bild. kan du ignonera den är du duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Okey, så det ni stirrar på är ryggen? Koowlt, soft fetisch(eller vad det heter) ...det hela ser ut som en påbörjad mörkläggningsprocess. Inte riktigt något man missar i första taget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Fräknig rygg istheshit! http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/lindsay9wn.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/24318184660X.JPG Btw, en månad sen, She's gaining.. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/fd6_HOLLYWOODSBESTlohan16X.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ny signatur. Mums.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ny signatur. Lets eat Panimala to dinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ny signatur. 'Ze fuck? Vem äter Japp med gaffel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 kan du ignonera den är du duktig Tackar. @Benvit: Är hon en leopard på helgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tackar. @Benvit: Är hon en leopard på helgerna? Fo sho, hon är leopard, jag är tiger och tillsammans leker vi i skogsdungarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Favorit i repris.. Lite uppdaterade dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts