Pico Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Den där Wilde har kommenterat mycket, han. Är han något orakel, eller är det ännu en sak som Funnys sjuka hjärna knopat ihop? Jag är inte säker, men Wilde-flugan kan härstamma från Uncyclopedia. Finns massvis av "citat" i nästan varje artikel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Har Funny fått något slags... Dubbla personligheter eller något. Eller bara beroende av Oscar Wilde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Jag är inte säker, men Wilde-flugan kan härstamma från Uncyclopedia. Finns massvis av "citat" i nästan varje artikel. Haha, ja där var det ja. Har Funny fått något slags... Dubbla personligheter eller något. Eller bara beroende av Oscar Wilde? Jag står i andlig kontakt med snubben. Edit: Det är som dom säger på uncyclopedia: “It's a sorry man who can not invent an Oscar Wilde quote to fit his situation.” — Oscar Wilde on Making up Oscar Wilde quotes Redigerad 7 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Haha, ja där var det ja. Jag står i andlig kontakt med snubben. "Shut up and love them." ~ Oscar Wilde on boobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Haha, ja där var det ja. Jag står i andlig kontakt med snubben. Edit: Det är som dom säger på uncyclopedia: “It's a sorry man who can not invent an Oscar Wilde quote to fit his situation.” — Oscar Wilde on Making up Oscar Wilde quotes Men orka för fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Men orka för fan... Men orka säga men orka för fan, för fan... Edit: För övrigt kan detta bara toppas av antingen: Men orka säga men orka säga men orka för fan, för fan, för fan. Eller: Din mamma. Redigerad 7 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) För övrigt kan detta bara toppas av antingen: Men orka säga men orka säga men orka för fan, för fan, för fan. Eller: Din mamma. ~ Oscar Wilde on skribb, glömde du ju. Redigerad 7 oktober, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 <-----Ny avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 <-----Ny avatar Worms teleporting is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 <-----Ny avatar Fint...Men en där han drar sig uppåt med repet vore bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Userbars istheshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Userbars istheshit! Kan du visa alla bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Ny Sign: Jävla Azupload.com bild roteraren snurar inte... Redigerad 9 oktober, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ny sign...Ful men ändå, GTA Player och en länk till mitt nystartade forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ny Sign: Jävla Azupload.com bild roteraren snurar inte... Asså e det bara jag eller så rör sig din signatur lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Asså e det bara jag eller så rör sig din signatur lite. Ja bokstäverna hoppar upp o ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 "The idea of userbars is to be overused by userbars-users all over the world." ~ Oscar Wilde on userbars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Asså e det bara jag eller så rör sig din signatur lite. Jaaaaa... visst e de snyggt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kan du visa alla bilder? Nopp, du får sitta och refresha hela tiden =) Och nu blev visst det ett fenomen också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Någon som kan göra ett kalastema som jag kan ha imorgon då jag har varit på sajten i ett år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts