pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Oookeeeejj jag lägger väl till dom små ramarna Schnyggast. Alice Cooper :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Schnyggast. Alice Cooper :"> Har ett par sockar som det är Alice Cooper på.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Har ett par sockar som det är Alice Cooper på.. =) Har sånna jag också, hehe. Och med Kiss - Lick it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Har sånna jag också, hehe. Och med Kiss - Lick it up. Blammopower! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Blammopower! Bob Marley - one love här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Schnyggast. Alice Cooper :"> GRACIAS! Får se hur länge han får sitta där, tänkte byta lite då & då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ny avatar. You like my monkey. Mmm.. Calvin ... *gaargh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 GRACIAS! Får se hur länge han får sitta där, tänkte byta lite då & då.. OMG! Alice! Håll den. Oh, glömde visst att visa min nya sig, inget speciellt med den, den ska "php-iseras" när jag får lite tid över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 En avatar med ett år och tre månader på nacken hittar tillbaka igen... nån som kommer ihåg? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 En avatar med ett år och tre månader på nacken hittar tillbaka igen... nån som kommer ihåg? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 En avatar med ett år och tre månader på nacken hittar tillbaka igen... nån som kommer ihåg? :'( Klassiker =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 En avatar med ett år och tre månader på nacken hittar tillbaka igen... nån som kommer ihåg? :'( Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ny signatur Lite stor... Förmiska den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Lite stor... Förmiska den lite Fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Oscar Wilde hälsar: "Last weeks attempt to warn you about the bloody space lizards may have been a mistake on my part. Your only respons have been to ridicule me on your "fancy", and in my opinion, very gay message board. Well I'm not gonna stand for that. Just so you know, the day that the bloody space lizards come, and they eat your brains, I will be laughing at you. I will be laughing at you for not taking my warnings seriously. If you do belive me however, listen closely. There is nothing you can do, your brains will be eaten anyway. But you can comfort yourself with the thought that I'm not gonna laugh at you while they're at it. I on the other hand, will not be eaten. I have been chosen to breed with the bloody space lizards. We're gonna create a new super race. In your face humanity!" - Oscar Wilde I veckans citat uttrycker Oscar Wilde sitt hat för Pastor Fred Phelps. Redigerad 7 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ny länk i signaturen, woho! Och om alla forumpoliser undrar så är den 100% laglig att streama från NME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Vad tycks om min nya?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Vad tycks om min nya?? Michael kicks ass! Eller som Oscar Wilde en gång sade: "Michael Myers would kick Jasons sorry little ass so fucking hard he would start crying." - Oscar Wilde on a Michael VS Jason movie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Den där Wilde har kommenterat mycket, han. Är han något orakel, eller är det ännu en sak som Funnys sjuka hjärna knopat ihop? ... Jag gissar iaf på det sistnämda. Hmm... Lala... Redigerad 7 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts