Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Den var riktigt grym. Tack Any time, babycakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vår så god http://img40.imageshack.us/img40/5010/godfathersig8cj.gif http://img40.imageshack.us/img40/7376/godfatherava1lm.gif Thx... @Matteus: Du kanske kan göra ett Matematiktema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Avatar and Sign Bajs or Najs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Avatar and Sign Bajs or Najs? Avataren var inte så snygg... men den andra var najs.. Det blir "Bajs-Najs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Avataren var inte så snygg... men den andra var najs.. Det blir "Bajs-Najs" Jag gillar avataren själv.. Ska jag tabort citatet av pKz eller ska det vara kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag gillar avataren själv.. Ska jag tabort citatet av pKz eller ska det vara kvar? If you remove it, you better dig your own grave, and EAT MY SHIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 If you remove it, you better dig your own grave, and EAT MY SHIT! Tro mig, ditt citat me like.. Men passar den med mitt nya tema? Eat my shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ta bort citatet, det förstör bilden - fullkomligt överens är vi, eller hur? Jadå, det är vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ta bort citatet, det förstör bilden - fullkomligt överens är vi, eller hur? Jadå, det är vi. Japp, håller med. Och eat my shit, vad är det för ovanligt/roligt med det citatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Japp, håller med. Och eat my shit, vad är det för ovanligt/roligt med det citatet? Vet inte.. Tyckte att det var roligt i menningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vet inte.. Tyckte att det var roligt i menningen. Vilket förloras helt i citatet eftersom du bara har Eat my shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Byta? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vilket förloras helt i citatet eftersom du bara har Eat my shit Better now? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Better now? Oh no, never - we won't be satisfied, NOO! Ta bort citatet helt, eller så har du svikit oss. En liten ändring å Kalans vägnar. Vi har tråkigt, därför gjorde vi en signatur åt Herr Kalan som han säkerligen kommer att avsky, ivarjefall - tudelutt. http://img269.imageshack.us/img269/1915/kalan2ia.png Redigerad 2 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Skulle någon kunna göra en sig och ava till mig? Då jag suger på ps och inte ens har det nu. Gärna något med ICP eller Dark Lotus eller något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nu då? Najs eller Najs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nu ser det nice ut, fast det känns Crice och inte Anathema. Redigerad 2 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Haha mest-rofl på HOWHOW & xPisc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nu ser det nice ut, fast det känns Crice och inte Anathema. Kanske för att den är Crice Made? ÄDIT: Men jag gillar det. Det kommer nog att vara kvar ett tag. Redigerad 2 oktober, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts