Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Blää Vad ska jag ha för tema då? Testa något annat... Redigerad 2 oktober, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Testa något annat... Har du någon idé om vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har du någon idé om vad? Eftersom du heter "anathema" så kanske en avatar och signatur som det planet finns med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Eftersom du heter "anathema" så kanske en avatar och signatur som det planet finns med i? Vadå "planet"? "Anathema" är grekiska för att vara förbannad [inte förbannad som i "arg", då], och även första uppdraget i Hitman: Silent Assassin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hitman: Silent Assassin. Gissa vart jag fick idén från Ska jag ha ett Hitman tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Gissa vart jag fick idén från Ska jag ha ett Hitman tema? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Gissa vart jag fick idén från Ska jag ha ett Hitman tema? Mjo... Den avataren kan du använda, om du vill. Gjorde den för ett tag sedan... hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Vadå "planet"? "Anathema" är grekiska för att vara förbannad [inte förbannad som i "arg", då], och även första uppdraget i Hitman: Silent Assassin. Men i San andreas för fan din lilla apa, du har säkert inte ens spelat det. Om någon heter anathema och det finns ett sånt plan i san andreas, så tar jag förgivet att man menar det. Redigerad 2 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Men i San andreas för fan din lilla apa, du har säkert inte ens spelat det. Haha, okej... har faktiskt inte spelat det särskilt mycket. Hitman 2 är mycket bättre, ändå... You're A Fucking Gimp, Well It's The Truth, And The Truth - Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Men i San andreas för fan din lilla apa, du har säkert inte ens spelat det. Om någon heter anathema och det finns ett sånt plan i san andreas, så tar jag förgivet att man menar det. @HowHow Finns det ett plan som heter Anathema i SA? @Crice det ska jag göra tack. Ide på någon Sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 @HowHow Finns det ett plan som heter Anathema i SA? Ja det finns det, men det är "gömt". Det är planet som man ska åka upp på en ramp i ett uppdrag t.ex., man kan få fram det med gameshark på PS2 och med en mod på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja det finns det, men det är "gömt". Det är planet som man ska åka upp på en ramp i ett uppdrag t.ex., man kan få fram det med gameshark på PS2 och med en mod på PC. Nehe, det planet heter Andromeda (eller så var det Andromada.. whatever). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nehe, det planet heter Andromeda (eller så var det Andromada.. whatever). Tänkte det.. Har ni någon ide till sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tänkte det.. Har ni någon ide till sign? http://img395.imageshack.us/img395/3209/4thstreet2ki.jpg Ugh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 http://img395.imageshack.us/img395/3209/4thstreet2ki.jpg Ugh. "By le crice" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 http://img395.imageshack.us/img395/3209/4thstreet2ki.jpg Ugh. Snygg.. men för stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ny avatar, Paul Stanley. Mannen, myten, legenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ups jag har ju faktiskt sagt att jag ska göra en sign åt dig, Anathema! Då ska jag göra det också... När jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Känner för att byta sign. kanske avataren med (men då kommer jag o sakna min röda panda :'( ). Nån som har nån idé? Vill helst göra den själv så man känner sig extra stolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 http://img395.imageshack.us/img395/3209/4thstreet2ki.jpg Ugh. Den var riktigt grym. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts