MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Booring, skaffa något eget än att försöka göra en grupp-knapp som ser förjävlig ut. Alla har olika smak. ny sign nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Alla har olika smak. ny sign nu Nehej? Säger du det? Kommenterade den, eftersom att du skriver ny avatar i en avatar - signatur tråd får du tåla att folk kommenterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nehej? Säger du det? Kommenterade den, eftersom att du skriver ny avatar i en avatar - signatur tråd får du tåla att folk kommenterar. Ja? jag klagade inte på din kommentar. jag sa att alla hade olika smak bara :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nu tar du i en smula, men Jason-avataren var sannerligen ful - byt inte. Nej det gör jag inte alls. Jag brukar masturbera till Frenzy's avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Kan man tänka sig. Oscar Wilde är tillbaka med ett nytt galet citat. Är han hög? Är han låg? Är han deprimerad? Nej, han är bara lite död. Men det stoppade ju varken Jesus eller Terminator, så varför skulle det stoppa Oscar Wilde? I detta avsnitt varnar han jordens befolkning för rymdödlorna. Oscar Wilde höll på med en recension av en David Icke bok när han fick en Volvo i huvudet, och genast efter den händelsen har han börjat yra om rymdödlor och gorgonzola med ost. Ingen vet vad han snackar om, utom Ian Fleming, men han är i Nordkorea och jagar sälar med kungen. Stay tuned for next weeks episode of, "Oscar Wilde, the man, the legend, the fake quotes on the internet. Or something like that." Vad ska hända med jordens befolkning? Kommer vi att klara oss? Vart kom volvon ifrån? Är inte gorgonzola en ost? Vad gör kungen och Ian Fleming i Nordkorea? Vilka är dessa rymdödlor? Så många frågor, så få svar. Redigerad 1 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Kan man tänka sig. Oscar Wilde är tillbaka med ett nytt galet citat. Är han hög? Är han låg? Är han deprimerad? Nej, han är bara lite död. Men det stoppade ju varken Jesus eller Terminator, så varför skulle det stoppa Oscar Wilde? I detta avsnitt varnar han jordens befolkning för rymdödlorna. Oscar Wilde höll på med en recension av en David Icke bok när han fick en Volvo i huvudet, och genast efter den händelsen har han börjat yra om rymdödlor och gorgonzola med ost. Ingen vet vad han snackar om, utom Ian Fleming, men han är i Nordkorea och jagar sälar med kungen. Stay tuned for next weeks episode of, "Oscar Wilde, the man, the legend, the fake quotes on the internet. Or something like that." Vad ska hända med jordens befolkning? Kommer vi att klara oss? Vart kom volvon ifrån? Är inte gorgonzola en ost? Vad gör kungen och Ian Fleming i Nordkorea? Vilka är dessa rymdödlor? Så många frågor, så få svar. Vi väntar med spänning. Förresten, du kan inte göra en novell eller något liknande om "Oscar Wilde, the man, the legend, the fake quotes on the internet. Or something like that." Skulle kanske vara lite trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ny avatar på Ace Frehley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ny avatar på Ace Frehley. Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vi väntar med spänning. Förresten, du kan inte göra en novell eller något liknande om "Oscar Wilde, the man, the legend, the fake quotes on the internet. Or something like that." Skulle kanske vara lite trevligt Jag ska göra en citatsamling av alla smarta saker han nästan sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nej det gör jag inte alls. Jag brukar masturbera till Frenzy's avatar. La till i signaturen. haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nice! Hehe, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Undrar när jag pallar göra en egen?! vickeX's handgjorda spondelavatar duger så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hard ändrat till Google tema. Najs or Bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hard ändrat till Google tema. Najs or Bajs? Bajs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hard ändrat till Google tema. Najs or Bajs? Bajs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Kiss och kräk Ny sign http://img146.imageshack.us/img146/9085/hoho3yf.png EDIT: Avatar... Redigerad 2 oktober, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Bajs Edit:Menar inte din Perlan! Redigerad 2 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Bajs Edit:Menar inte din Perlan! Haha.. okej... Vad tycks om min då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Blää Vad ska jag ha för tema då? Redigerad 2 oktober, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts