Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ny Pogues-signatur. Praise the Lord-ah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ny Pogues-signatur. Praise the Lord-ah. Brr! Snuskig kille i mitten *Gömmer sig bakom Cortez* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Mjeh.. lite uppdaterat.. får duga så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Brr! Snuskig kille i mitten *Gömmer sig bakom Cortez* Äsch då... det är bara en irländsk alkis, lille vän. För er information [amerikaniserat my ass] så har jag nu kommit på att min framtid kommer se ut på följande vis; Jag sitter i en nedruttnad villa ute i skärgården, dricker Wild Turkey Bourbon, skriver på en skrivmaskin och röker cigaretter stup i kvarten. Från min fina CD-spelare, uppskruvad till högsta volym, tjuter Bob Dylan och The Pogues. Sakterliga skriver jag ner mina memoarer, och även lite Gonzo-journalistik när jag kommer åt. Och det vet du och det vet jag och det vet du och det vet jag och det vet jag och det vet du och det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Nytt No TO Drugs tema, Den jag hade tidigare var bara för sumpig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Äsch då... det är bara en irländsk alkis, lille vän. För er information [amerikaniserat my ass] så har jag nu kommit på att min framtid kommer se ut på följande vis; Jag sitter i en nedruttnad villa ute i skärgården, dricker Wild Turkey Bourbon, skriver på en skrivmaskin och röker cigaretter stup i kvarten. Från min fina CD-spelare, uppskruvad till högsta volym, tjuter Bob Dylan och The Pogues. Sakterliga skriver jag ner mina memoarer, och även lite Gonzo-journalistik när jag kommer åt. Och det vet du och det vet jag och det vet du och det vet jag och det vet jag och det vet du och det vet jag. Oh, those were the days Vad?! Klart att man måste få prata nostalgiskt om någons framtid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Tack, lindström Redigerad 27 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 PC: hade kört på denna loggan istället, så det är orginalet till stolen music grejen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Random Oscar Wilde citat is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Random Oscar Wilde citat is the shit! Ooh, stämning... ...nu blev jag ju sugen på The Smiths. Argh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ja. Titta ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Om jag inte minns fel så har Bear haft den sen förra julen Jo, så kan de gå med idétorka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jo, så kan de gå med idétorka.. Tycker den är bra. Den är "BigBear" Vem är P-C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker den är bra. Den är "BigBear" Vem är P-C? Du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 His name is Earl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Buga för mitt fulländade Dylan-tema. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Buga för mitt fulländade Dylan-tema. Mumma. User posted image, luv it. Where the f^*k is the signature, motherf213er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 User posted image, luv it. Where the f^*k is the signature, motherf213er? Vad babblar du om? Jag kan se min signatur. Blubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vad babblar du om? Jag kan se min signatur. Blubb. Inte jag... BTW någon snäll person som skulle villa göra min sign och avatarbakgrund transparent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Vår så god http://img40.imageshack.us/img40/5010/godfathersig8cj.gif http://img40.imageshack.us/img40/7376/godfatherava1lm.gif Redigerad 29 september, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts