Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Crice: Själva signaturen var det inget fel på, den var riktigt nice faktiskt... men citatet är ganska keff, då det finns så många andra grymma citat att välja på när det kommer till Fight Club:

"The things you own end up owning you. It's only after you lose everything that you're free to do anything."

"I say never be complete. I say stop being perfect. I say let's evolve. Let the chips fall where they may."

"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."

"We're the middle children of history.... no purpose or place. We have no Great War, no Great Depression. Our great war is a spiritual war. Our great depression is our lives."

Kör på nån av dem istället.

Ehm.. föresten... finns det någon vänlig själ här som kan tänka sig att slänga upp en schyst signatur till det gamle Mahalo-skrället? Jag skulle vara ytterst tacksam då jag inte har en susning om hur photoshop funkar.

At Ease

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice Uber Alles

Guess you could say that again.

Nämen, vad an denna engelskamissbrukning? Something amiss Karma-wise? Ja, bannemig.

Nä, nu ska jag fila på en ny Fight Club-signatur. Och ni nedvärderande svin kommer inte att få ögna den en endaste gång. Förruttnelse är vad jag önskar att ni får genomgå.

Pjuh, svenska är krävande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, om den hade varit hälften så hög

Edit* eftersom du inte har några "mjuka kanter" eller konstig form på signaturen kan jag tycka att png är ondödigt, då signaturen får konstig färg i bakgrunden ifall man använde fel webbläsare

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor