Crice Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 FAN vad jag gillar ditt nya tema, Crice Tack. Gillar det själv, faktiskt, för att inte tala om hur mycket jag gillar Fight Club. Om vi hade en "filmtips"-tråd så skulle jag tipsa om den. Eller så kidnappar jag den här tillfälligt. Vågar jag? Se Fight Club. Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tack. Gillar det själv, faktiskt, för att inte tala om hur mycket jag gillar Fight Club. Om vi hade en "filmtips"-tråd så skulle jag tipsa om den. Eller så kidnappar jag den här tillfälligt. Vågar jag? Se Fight Club. Där ser man. OMG REPORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tack. Gillar det själv, faktiskt, för att inte tala om hur mycket jag gillar Fight Club. Om vi hade en "filmtips"-tråd så skulle jag tipsa om den. Eller så kidnappar jag den här tillfälligt. Vågar jag? Se Fight Club. Där ser man. Din signatur är lite... otymplig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tack. Gillar det själv, faktiskt, för att inte tala om hur mycket jag gillar Fight Club. Om vi hade en "filmtips"-tråd så skulle jag tipsa om den. Eller så kidnappar jag den här tillfälligt. Vågar jag? Se Fight Club. Där ser man. Håller med den e riktig j*vla bra. bandet slags måls klubben fick ju sitt namn från den filmen med, en kille i bandet hadde kopierat filmen o närkt fodralet med slagsmåls klubben och så använde dom fodralet när dom repade sen o så blev dom SMK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Ny sign, färdig tube i psp i brist på annat, får duga för tillfället.. Det är ju ändå höst också.. Btw: Bara ni som har Opera och FF kan se den korrekt, mwhaha! Redigerad 25 september, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Din signatur är lite... otymplig. Gargh, ingen bad om din åsikt. *cuttar armleden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Gargh, ingen bad om din åsikt. *cuttar armleden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Gargh, ingen bad om din åsikt. *cuttar armleden* Det hindrar ju honom verkligen från att säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det hindrar ju honom verkligen från att säga det. Lustigt att du själv är ironisk efter att ha gett sken av att inte förstå dig på ironi. Kvicktänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 I don't give a f*ck?! Sluta härma 2pac låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Sluta härma 2pac låten Hahaha, I don't give a fuck använd ju för fan hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska jag byta avatar eller är den här bra? Gillar den jag har nu. Crice: requesting Che Guevara-avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Hahaha, I don't give a fuck använd ju för fan hela tiden.. Eller hur, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Ska jag byta avatar eller är den här bra? Gillar den jag har nu. Crice: requesting Che Guevara-avatar Du känns som en lite äldre version av MetoC7. Inget illa menat, för alla gillar väl meto? Redigerad 26 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ska jag byta avatar eller är den här bra? Gillar den jag har nu. Crice: requesting Che Guevara-avatar ..gillar du Che? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Lustigt att du själv är ironisk efter att ha gett sken av att inte förstå dig på ironi. Kvicktänkt. That's me all right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Crice: requesting Che Guevara-avatar Menar du att jag ska ha Ol' Ernesto eller att du vill att jag ska göra en Che-avatar åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vilken Sloganizer sign ska jag ha?? Eller ska jag satsa på en egen med ett Zack från SOR tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Vilken Sloganizer sign ska jag ha?? Eller ska jag satsa på en egen med ett Zack från SOR tema? Ingen, sloganizer är så jävla uttjatat så det finns inte. Gör en egen, det är bara jobbigt med sånna där som är överallt.. Redigerad 26 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Säg mig, säg mig, är denna snygg? http://img116.imageshack.us/img116/2057/otympligmyasshehe9sg.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts