HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Pssh, vem behöver vänner när man har tuffa GTAsajtenkontakter, Robinho lille? Även jag har ett nytt personligt foto. En bild på Dylan. Klicka inte, knappast värt det. Word, "Vänner på internet är lika mycket värda", sa en utstött man en gång i tiden, fast det vet ju alla att det inte är sant. Hm, jag är inte seriös med det är någon som tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Word, "Vänner på internet är lika mycket värda", sa en utstött man en gång i tiden, fast det vet ju alla att det inte är sant. Hm, jag är inte seriös med det är någon som tror det. Bah alla säger ju PS är bättre så. Är utan just nu. PGA att all kraft går att dra allt vad jag kan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Yeah, nytt personligt foto. HAhahahahhaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) N00b fråga, Men hur gör man för att en färg ska matcha med bakgrunden?? Filar nämligen på en ny sig och vill att färgen ska matcha bakgrunden... Har bara paint, Men det duger... Edit: Ops...Sparade bilden i fel format.. Redigerad 24 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tror inte att det går att göra bilden transparent i Paint. Vet dock inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ny avtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Byta? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Teargas_FTW.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Ny signatur. hehu edit: råka quota ^^ Redigerad 25 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Byta? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Teargas_FTW.jpg I don't give a f*ck?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 I don't give a f*ck?! Men håll käften, ditt muff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 I don't give a f*ck?! Svara inte då, i den här tråden får man ju fråga om man ska byta signatur, eftersom den handlar om just signaturer.. Jag börjar störa mig jävligt mycket på din jävla omogna stil nu alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 I don't give a f*ck?! Om man vill ha folks åsikter så borde man svara ja eller nej. Byt bara om du förminskar den lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Sådär. Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Sådär. Pohfäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Tack. blev väldigt nöjd med den. Edit: Nu när jag ändå är på G, ska jag använda den http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/avatar11231231231233332123.jpg som avatar eller ha kvar tommy? Redigerad 25 september, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tommy kan gott stanna. Stark signatur. Me likes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har tröttnat på min.. Nån snäll själ som kan göra en ny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tommy kan gott stanna. Stark signatur. Me likes. Ok, Tommy stannar väll et tag till då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har tröttnat på min.. Nån snäll själ som kan göra en ny ? ... Hur ska du ha den då? FAN vad jag gillar ditt nya tema, Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts