Frenzy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Byta? Mäjby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Unt 'ze Fight Club-theme... ist... COMPLETE! Rejoice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ny avatar. En del av Tombi-loggan. Haha, minns det spelet, hade dock bara demot, önskar jag haft hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Har dragit färdigt nu. Är lite svettig. Så orkar inte tänka klart. Någon som kan hjälpa mig med lite grundsaker? Har ju guiden men fattar inte allt. Så någon kanske kunde vara snäll att hjälpa lite på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Har dragit färdigt nu. Är lite svettig. Så orkar inte tänka klart. Någon som kan hjälpa mig med lite grundsaker? Har ju guiden men fattar inte allt. Så någon kanske kunde vara snäll att hjälpa lite på msn? Du pratar om vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ny avatar. En del av Tombi-loggan. Aaah! Tombi! Hade det på ett demo vi fick när vi köpte Spyro The Dragon, älskade det! Ville ha hela spelet! (Finns det fortfarande att köpa?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ny avatar. En del av Tombi-loggan. Nej, ffs. Kenny var liksom .. du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Du pratar om vad? Oj då.. Pratar om Paintshop Pro, 9 Någon som kan hjälpa? Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Aaah! Tombi! Hade det på ett demo vi fick när vi köpte Spyro The Dragon, älskade det! Ville ha hela spelet! (Finns det fortfarande att köpa?) Möjligen begagnat. Tror det är som Dark Cloud och Planescape, att det är i begränsad upplaga och när det tar slut gör dom inga nya, liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Aaah! Tombi! Hade det på ett demo vi fick när vi köpte Spyro The Dragon, älskade det! Ville ha hela spelet! (Finns det fortfarande att köpa?) Jag vill också ha det! Man får väl kolla Tradera med jämna mellanrum och besöka gamla spelbutiker med begagnade PSX-spel. @P-C: Mjo, Kenny återvänder nog... nästa helg kanske. *Psycho-theme* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Vad fan, har Pico signatur? Jag har aldrig sett att han har haft någon, och det syns inte nu heller för mig, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ser du inte ens texten? Det är ju inte bara en bild som räknas som sign. Allt under det sträckade --------------------- Är ju signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ser du inte ens texten? Det är ju inte bara en bild som räknas som sign. Allt under det sträckade --------------------- Är ju signatur Haha, fyfan vilket jävla hjärnsläpp, klart jag visste att det var signatur. Pinsamt. Men jo, då ser jag, men jag ser ingen bit från något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Haha, fyfan vilket jävla hjärnsläpp, klart jag visste att det var signatur. Pinsamt. Men jo, då ser jag, men jag ser ingen bit från något spel. Nej inte jag häller. Tror den som sa det menade avatar inte sign... För det är ju håret av Tombi eller vad han hette. Den där med rosa hår Iaf gjorde en avatar. Första bilden gjord i ett program med många funktioner iaf. Fast jag tänkte ju först inte på att det skulle bli en avatar så den blev lite stor. Vet inte om jag vågar testa lägga den som avatar. Den kommer väll se helt mobbad ut... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/VickeX_first_PSP_avatar.png Redigerad 23 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Dubbelpost Hmm Jaja... Ny avatar. Comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Dubbelpost Hmm Jaja... Ny avatar. Comments? Fin..!! Har någon idé vad man kan göra för signatur?? Edit: Ska jag byta??? Redigerad 23 september, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Fin..!! Har någon idé vad man kan göra för signatur?? Tack Hmm nej den smileyn ser skrytigt "stolt" ut... Denna ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Yeah, nytt personligt foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Yeah, nytt personligt foto. Pssh, vem behöver vänner när man har tuffa GTAsajtenkontakter, Robinho lille? Även jag har ett nytt personligt foto. En bild på Dylan. Klicka inte, knappast värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts