Martin-123 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har nån någon idé vad man kan göra för signatur??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ny signatur passande till Elitserie-starten.. Avatar kommer.. edit: Sådär ja.. BLÖRK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Inspirerad? javisst! Edit: och såhär vart det Redigerad 17 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 De signaturer jag adblockat är: tommy_killer Alexander Kalla mig vad ni vill men hur gör man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Högerklicka sen ta blockera bilder från "adressen" tror jag. för en speciell bild tror jag man tar Verktyg>inställningar>webbfunktioner>hämta bilder(knappen undantag) där kan man ju lägga till en mer specifik adress. I FF då. Redigerad 17 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Högerklicka sen ta blockera bilder från "adressen" tror jag. för en speciell bild tror jag man tar Verktyg>inställningar>webbfunktioner>hämta bilder(knappen undantag) där kan man ju lägga till en mer specifik adress. I FF då. Ok,tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har dålig fantasi.....Ska jag byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Det gör du som du vill, du verkar ha svårt att bestämma dig, och gör nya ofta. Du borde ladda upp på azupload så dem roterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har dålig fantasi.....Ska jag byta? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har dålig fantasi.....Ska jag byta? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Har dålig fantasi.....Ska jag byta? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Galet, konstigt nog aldrig skrivit i denna tråd förr, troligen pga att jag typ aldrig bytt signatur eller avatar. Bytt nu iaf, quote från filmen Trainspotting, duger? En sak är iaf säker, byter inte tillbaka till gamla, hellre inget än den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Galet, konstigt nog aldrig skrivit i denna tråd förr, troligen pga att jag typ aldrig bytt signatur eller avatar. Bytt nu iaf, quote från filmen Trainspotting, duger? En sak är iaf säker, byter inte tillbaka till gamla, hellre inget än den Hett edit: Nytt Ace Ventura-Tema Redigerad 19 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Min förra avatar blockades av nån mod. En liten robot nu Redigerad 20 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag har bytt Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jo, Blandar alltid ihop dig med Guardian nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Vad tycks om min nya Avatar och Signatur? Redigerad 20 september, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vad tycks om min nya Avatar och Signatur? Satsade du på att göra den fulaste signaturen nånsin? Du lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vad tycks om min nya Avatar och Signatur? Avataren = fuckin' A. Signaturen = fuckin' Ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vad tycks om min nya Avatar och Signatur? Signaturen var för hög, och simpel, ful. Avatarn' är en lågupplöst .jpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts