VickeX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 1. Photoshop (CS2) 2. Flash MX 200# Kan man ladda ner det gratis lagligt somewere? DoeX svinsnygg sign. Om du bara gör så han inte ser så glad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Sloganizer is the shit! Edit: Eller nä fan jag byter Redigerad 11 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kan man ladda ner det gratis lagligt somewere? DoeX svinsnygg sign. Om du bara gör så han inte ser så glad ut Trials, annars är det äppelträd - affärer som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ontopic: Snyggast signatur har ju den här Curlinir pöjken Här har han skrivit rätt mycket CurunirOfValinor hette han vist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Egentligen var den jobbig för.. Att jag inte klarar av clowner men värst var ändå grisen eller vad det var som man fick se när pojken fotade sig fram i mörkret ...? Grisen? Det var väl fanimej en varg? @xpisc: Photoshop CS2 är skabbigt och dåligt. Jag har det och Photoshop 5.5, och 5.5 är mycket bättre. Väck med CS- n00bverisioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) @xpisc: Photoshop CS2 är skabbigt och dåligt. Jag har det och Photoshop 5.5, och 5.5 är mycket bättre. Väck med CS- n00bverisioner! Det är bara för att du är för noob för att använda det jag har använt 5,5 och uppåt, CS2 är lätt bäst, smart objekt och warp är riktigt bra funktioner Redigerad 12 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ny avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vad har hänt med IceCandy? Inte sätt hon.. Äh hon var väll hos farmor sin under helgen ..Ville du nåt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 ..Ville du nåt eller? Han e pilsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Han e pilsk. Jo, troligtvis. Ny avatar och sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Lekte mest i Photoshop, men kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jo, troligtvis. Ny avatar och sig. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jo, troligtvis. Ny avatar och sig. Nej jag hadde bara försökt gjort avatar och sign till dig men du svarade aldrig så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Någon som testat länken i min sign? (Görs på egen risk...)jag varnade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Någon som testat länken i min sign? (Görs på egen risk...)jag varnade... Vad är det roliga med sådana där signaturer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Vad är det roliga med sådana där signaturer? Inget det är det som är det roliga...ha...ha...hö ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Inget det är det som är det roliga...ha...ha...hö ??? Du fattar vad jag menar. Att man omedelbart loggas ut av att klicka på din länk - varför? Ha en blomma eller nåt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nej jag hadde bara försökt gjort avatar och sign till dig men du svarade aldrig så Okej. Då vet jag (Det där hoppas jag räknas som svar.. :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Okej. Då vet jag (Det där hoppas jag räknas som svar..:"> ) Jo. Om du inte vill se dom så.. Dom var från Planescape. Inte från torment men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Jo. Om du inte vill se dom så.. Dom var från Planescape. Inte från torment men Från planescape? *Slurp* Show'em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts