Panimala Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska jag ha denna eller? Ja, den är grönare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska jag ha denna eller? Ja den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 YeAH! min jul ava och sig är nu klar! vänta 4 sec så byter siggen bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hahah fan va gullig Gör du gubbarna själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nopp: http://uploads.ungrounded.net/190000/19046...g_English_2.swf men den där är från ett annat avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nopp: http://uploads.ungrounded.net/190000/19046...g_English_2.swf men den där är från ett annat avsnitt Hahaha fan va gulliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har ny sig, gjord i paint Den är snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 haha "fett". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ny sign! *Fråga mig inte vad det är* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men den va fett grym! har du gjort den själv!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ny sign! *Fråga mig inte vad det är* Überstörig ffs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ny sign! *Fråga mig inte vad det är* §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. din signatur är på 517kb, så var vänlig ta bort (för jag orkar inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) men den va fett grym! har du gjort den själv!!!!!Tack Überstörig ffs... Jepp.. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. din signatur är på 517kb, så var vänlig ta bort (för jag orkar inte ) Fan.. ajja tar bort den.. Redigerad 28 november, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ok! Du får göra en logga (undefär som en som jag gjort) sen en förkortningslogga som vi har på varje sig vi gör! du får äran att göra den http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif EDIT: Vi byter då namn till KLS [kabbom & luddee sigs] elr nått annan fyndig förkortning... ---- jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) jag vill vara med! Me 2 men de blir för många... Jag blir egenföretagare Eller så vill jag skapa ett "sigföretag" med Krax.. För jag tycker han äger alla (Jag tycker inte att nån ska ta detta med "företag" på allvar.. Och de innebär verkligen inte att bara vi får göra sigs ) Redigerad 29 november, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ny sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ny sig varför är den så hög när bara typ 60% av bilden består av något annat än svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 varför är den så hög när bara typ 60% av bilden består av något annat än svart? Oops tänkte ej på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Snygg som fan Krax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) ny sig osportsligt att sno denna ist för att göra en egen http://www.subconcept.net/equalizertut.html edit: och denna också för den delen http://www.subconcept.net/heartbeattut.html Redigerad 29 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts