Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Gjorde en till variant.. kunde inte bestämma mig. Kändes som att något fattades. Jag letade efter bilder på Google, sökte på alla möjliga termer, men kunde förgäves inte hitta något. Var även och letade på dArt (deviantArt) efter bilder i Macabare & Horror, åter förgäves. Det var därför det fick bli en "opersonlig" signatur, alltså utan någon slags karaktär - en av anledningarna till att det var så tomt till vänster. Nu idag (lördag, inte söndag), så ville jag göra en ny avatar till MSN, så jag fixade en gasmask då jag tyckte att det skulle passa. Jag bestämde mig senare (för några minuter sedan) att det fick bli gasmasken som skulle inta plats i min signatur. Minst sagt ickepassande, gasmasker har tvivelaktigt någonting att göra med kyrkogårdar. Det gör den bara mer intressant, i mina ögon. Sedan kan man ju fråga sig varför alla mina signaturer innehåller våld, död, blod, mörker, Alice, musik och konstigheter, men det tar vi en annan gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor