Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Du kan ju jag passa på och fråga hur man gör ram i Photoshop? Det vet jag inte. Jag markerar bara en pixel bred rand längs kanterna och fyller i med svart.:"> Edit: Såhär: Redigerad 3 september, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 La till en smiley i signaturen. Skall byta till andra lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Edit -> Stroke i PS, och sen välja fetto-grad. Editering: Svarade då på GTApimpskalle, inte någon annan. Redigerad 3 september, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Edit -> Stroke i PS, och sen välja fetto-grad. Editering: Svarade då på GTApimpskalle, inte någon annan. Just det! Fast man får trycka CTRL + A först, så markeras hela bilden. Sen kan man välja stroke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Aha okej Panimala och Topp3. Jag fattar. Men är det någon som kan bara ta bort anmnet på den signaturen jag har nu och låta det stå ingenting? Tänkte ha samma på ett annat forum nämligen Redigerad 3 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nä, jag använder Photoshop till allt. Men on-topic nu, alla good n'ol' people. Sry. Edited. ... Ffs Gtapimp... Somliga ger sig då aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 ... Ffs Gtapimp... Somliga ger sig då aldrig... Men den är ju så fin. Och jag har aldrig kunnat ta bort text eller dylikt på Photoshop så det är ju passande att nån annan kan göra. *Ber på mina bara knän* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men den är ju så fin. Och jag har aldrig kunnat ta bort text eller dylikt på Photoshop så det är ju passande att nån annan kan göra. *Ber på mina bara knän* Jaja men jag orkar inte göra det nu Sedan går det inte att "ta bort" text i Photoshop, vad ska man då fylla med under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jaja men jag orkar inte göra det nu Sedan går det inte att "ta bort" text i Photoshop, vad ska man då fylla med under? Men latmask Okej, fick ett infall och trodde det gick. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/funeral_blues2.png Gjorde en till variant.. kunde inte bestämma mig. Kändes som att något fattades. Jag letade efter bilder på Google, sökte på alla möjliga termer, men kunde förgäves inte hitta något. Var även och letade på dArt (deviantArt) efter bilder i Macabare & Horror, åter förgäves. Det var därför det fick bli en "opersonlig" signatur, alltså utan någon slags karaktär - en av anledningarna till att det var så tomt till vänster. Nu idag (lördag, inte söndag), så ville jag göra en ny avatar till MSN, så jag fixade en gasmask då jag tyckte att det skulle passa. Jag bestämde mig senare (för några minuter sedan) att det fick bli gasmasken som skulle inta plats i min signatur. Minst sagt ickepassande, gasmasker har tvivelaktigt någonting att göra med kyrkogårdar. Det gör den bara mer intressant, i mina ögon. Sedan kan man ju fråga sig varför alla mina signaturer innehåller våld, död, blod, mörker, Alice, musik och konstigheter, men det tar vi en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har bara uppdaterat min sig med en ny länk *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 skribb, snygg som vanligt. Nog för att dina signaturer aldrig är särskilt uppmuntrande, men de är i alla fall läckra. Gasmasken gjorde sig faktiskt inte alls särskilt dåligt på kyrkogården, och det blev en fin liten kontrast. Där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Sedan går det inte att "ta bort" text i Photoshop, vad ska man då fylla med under? Så länge det inte är något "speciellt" under, så kan man ju använda klonstämpeln. Men det funkar som sagt inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad tycks om min nya sign? och modifikation av bunny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad tycks om min nya sign? och modifikation av bunny Haha svinsnyggyt. Kolla min nya sign. Så som jag tänkt mig den ska bli efter jag laddat ner PS och iaf försökt: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Loket_sign.JPG Ni som brukar eller har lyssnat på Rally så fattar ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vad tycks om min nya sign? och modifikation av bunny Haha den med kaninen var grym haha annars är din signatur fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Haha svinsnyggyt. Kolla min nya sign. Så som jag tänkt mig den ska bli efter jag laddat ner PS och iaf försökt: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Loket_sign.JPG Ni som brukar eller har lyssnat på Rally så fattar ni Tack :"> Se upp, folk kan bli sura om man snackar om "Warez" (nedladdning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har aptråkigt och är sjuk, Photoshop fick rädda mig. http://web.telia.com/~u22505348/industriram.gif Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tack :"> Se upp, folk kan bli sura om man snackar om "Warez" (nedladdning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har aptråkigt och är sjuk, Photoshop fick rädda mig. http://web.telia.com/~u22505348/industriram.gif Vad tycks? Cool som fan. Jag gtycker du ska använda den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts