IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hmm..ska nog ha 3an ett tag..sen byter jag till nån utav dom andra. funderar på att skriva IceCandy nånstans eller ha ram eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 @IceCandy: 3:an eller 2:an, mest 3:an @skribb: Snyggt som fan, gör den inte för ljus nu bara! Jag gillar att namnet står lite diskret, och inte tjockt och effektfullt som på typ... min :"> @VickeX: Här gjorde jag lite snabbt, men jag orkade inte med att göra hängsnara. Coolt men det står väll inte MS? Det ska stå M8.. Som Em Eight meight. Asså Mate... Jaja huvudsaken är att det ska stå M8 om du fixar det så tar jag den svinsnyggt. Om du kan göra en liknande avatar också så är det finnemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 En ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Finns det någon snäll typ här på forumet som kan ändra textsnittet på min signatur? Min är ganska ful som ni ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Finns det någon snäll typ här på forumet som kan ändra textsnittet på min signatur? Min är ganska ful som ni ser. Din sig verkar snodd för det ser ut som att du lagt på en font i paint med gtapimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Finns det någon snäll typ här på forumet som kan ändra textsnittet på min signatur? Min är ganska ful som ni ser. Ta bort ditt namn helt. Passar inte in med något mer på den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Din sig verkar snodd för det ser ut som att du lagt på en font i paint med gtapimpfoolife Snodd och snodd. Här är originalet: @HOWHOW: Hmm men jag vill ha mitt namn på den. Det är fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Snodd och snodd. Här är originalet: @HOWHOW: Hmm men jag vill ha mitt namn på den. Det är fint! Så den är altså snodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 @ Icecandy: Nice! Lägg in ditt namn lite diskret isf @VickeX: Ajdå, men det stod faktiskt MS på din gamla :"> ska fixa det+ avatar. @Gtapimpfoolife: Ska se om jag orkar göra något @GRIM(back: Vadå snodd? Man kan väl hämta sin bild vart som helst? Eller menar du att dewdsen med Family Guy- signaturer har tecknat dem själva? Eller att Funnylin har ritat den äckliga gubben(?) på sin signatur själv, och sedan bara lagt på en font? Du tigger verkligen om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 @ Icecandy: Nice! Lägg in ditt namn lite diskret isf @VickeX: Ajdå, men det stod faktiskt MS på din gamla :"> ska fixa det+ avatar. @Gtapimpfoolife: Ska se om jag orkar göra något @GRIM(back: Vadå snodd? Man kan väl hämta sin bild vart som helst? Eller menar du att dewdsen med Family Guy- signaturer har tecknat dem själva? Eller att Funnylin har ritat den äckliga gubben(?) på sin signatur själv, och sedan bara lagt på en font? Du tigger verkligen om det. Tack. När det stor 8 där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 @ Icecandy: Nice! Lägg in ditt namn lite diskret isf @VickeX: Ajdå, men det stod faktiskt MS på din gamla :"> ska fixa det+ avatar. @Gtapimpfoolife: Ska se om jag orkar göra något @GRIM(back: Vadå snodd? Man kan väl hämta sin bild vart som helst? Eller menar du att dewdsen med Family Guy- signaturer har tecknat dem själva? Eller att Funnylin har ritat den äckliga gubben(?) på sin signatur själv, och sedan bara lagt på en font? Du tigger verkligen om det. Nej du måste blundat när du såg originalet, han hadde tagit en färdig sif o bara klipt bort en bilt o senda lagt på sitt eget namn, det e att sno. sigs ska vara personliga som man gjort sj, för det är ju en Signatur "underskrift" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nej du måste blundat när du såg originalet, han hadde tagit en färdig sif o bara klipt bort en bilt o senda lagt på sitt eget namn, det e att sno. sigs ska vara personliga som man gjort sj, för det är ju en Signatur "underskrift" Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno. Ofta när jag gör signaturer, så hämtar jag en bild från internet och klipper ihop den med text och ett par effekter. Säger man att jag har snott den bilden då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno. Ofta när jag gör signaturer, så hämtar jag en bild från internet och klipper ihop den med text och ett par effekter. Säger man att jag har snott den bilden då eller? Hans sig var ju redan färdig han klipte bara i den o la in sitt namn= han har snott en sig som inte är hans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Hans sig var ju redan färdig han klipte bara i den o la in sitt namn= han har snott en sig som inte är hans Jag fattar vad du menar, men det var inte en personlig signatur utan en logga, vilket jag tycker är helt okej att ha. *EDIT* Det är som om jag skulle ha denna som signatur, och kanske bara lägga på en ram. Det är ju Firefox's logga, det första man ser när man går in på www.firefox.com Snor jag den då? Redigerad 3 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno. Ofta när jag gör signaturer, så hämtar jag en bild från internet och klipper ihop den med text och ett par effekter. Säger man att jag har snott den bilden då eller? Ny signatur http://img340.imageshack.us/img340/4561/meh8zq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ny signatur http://img340.imageshack.us/img340/4561/meh8zq.jpg Den var bäst. Alla som säger emot mig har fel, och kan gå och dränka sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Den var bäst. Alla som säger emot mig har fel, och kan gå och dränka sig! Hihi, nu när du inte e moderator kan vi jävlas hur mkt vi vill med dig Skojja bah btw, snygg signatur Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Den var bäst. Alla som säger emot mig har fel, och kan gå och dränka sig! Haha w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Ny signatur *asrolig bild* Du tar kål på mig. Kan inte skratta mig mätt. Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno, You knows. @ VickeX: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/vickeX.png http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/vickeava.png @gtapimpfoolife: Redigerad 3 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag kan inget annat säga en att du är så söt GRIM(back. Snubben där. FGörresten är inte dina vapen snodda? Skitschyst Siana. Jag kommer att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts