Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

@IceCandy: 3:an eller 2:an, mest 3:an ^_^

@skribb: Snyggt som fan, gör den inte för ljus nu bara! Jag gillar att namnet står lite diskret, och inte tjockt och effektfullt som på typ... min :">

@VickeX: Här gjorde jag lite snabbt, men jag orkade inte med att göra hängsnara.

Coolt men det står väll inte MS? Det ska stå M8.. Som Em Eight meight. Asså Mate...

Jaja huvudsaken är att det ska stå M8 om du fixar det så tar jag den svinsnyggt. Om du kan göra en liknande avatar också så är det finnemang :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Icecandy: Nice! Lägg in ditt namn lite diskret isf :)

@VickeX: Ajdå, men det stod faktiskt MS på din gamla :"> ska fixa det+ avatar.

@Gtapimpfoolife: Ska se om jag orkar göra något

@GRIM(back: Vadå snodd? Man kan väl hämta sin bild vart som helst? Eller menar du att dewdsen med Family Guy- signaturer har tecknat dem själva? Eller att Funnylin har ritat den äckliga gubben(?) på sin signatur själv, och sedan bara lagt på en font? Du tigger verkligen om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@GRIM(back: Vadå snodd? Man kan väl hämta sin bild vart som helst? Eller menar du att dewdsen med Family Guy- signaturer har tecknat dem själva? Eller att Funnylin har ritat den äckliga gubben(?) på sin signatur själv, och sedan bara lagt på en font? Du tigger verkligen om det.

Tack. När det stor 8 där ^_^:teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du måste blundat när du såg originalet, han hadde tagit en färdig sif o bara klipt bort en bilt o senda lagt på sitt eget namn, det e att sno.

sigs ska vara personliga som man gjort sj, för det är ju en Signatur "underskrift"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du måste blundat när du såg originalet, han hadde tagit en färdig sif o bara klipt bort en bilt o senda lagt på sitt eget namn, det e att sno.

sigs ska vara personliga som man gjort sj, för det är ju en Signatur "underskrift"

Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno. Ofta när jag gör signaturer, så hämtar jag en bild från internet och klipper ihop den med text och ett par effekter. Säger man att jag har snott den bilden då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno. Ofta när jag gör signaturer, så hämtar jag en bild från internet och klipper ihop den med text och ett par effekter. Säger man att jag har snott den bilden då eller?

Hans sig var ju redan färdig han klipte bara i den o la in sitt namn= han har snott en sig som inte är hans

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hans sig var ju redan färdig han klipte bara i den o la in sitt namn= han har snott en sig som inte är hans

Jag fattar vad du menar, men det var inte en personlig signatur utan en logga, vilket jag tycker är helt okej att ha.

*EDIT*

Det är som om jag skulle ha denna som signatur, och kanske bara lägga på en ram. title_547229_0.gif

Det är ju Firefox's logga, det första man ser när man går in på www.firefox.com

Snor jag den då?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny signatur

*asrolig bild*

:shifty:

Du tar kål på mig. Kan inte skratta mig mätt.

Har han snott den från någon på forumet? Nej, då tycker jag inte man kan räkna det som att sno
, You knows.

@ VickeX:

@gtapimpfoolife:

post-24-1125767004_thumb.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor