xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vad tycks om mitt första animation projekt??? Helt ok, om det är meningen att ögat ska vara en lampa som slocknar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vad tycks om mitt första animation projekt??? Jobbigt ser ut som en lucka eller något ramlar ner för ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Byte. Luis Bunuel. Woody Allen (ska dock byta igen, den känns... ...opropotionerlig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nytt, Ava kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nytt, Ava kommer snart Snubben bakom Paris Hilton har en väldigt beskrivande tröja. Jag gillar den skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Snubben bakom Paris Hilton har en väldigt beskrivande tröja. Jag gillar den skarpt! Jepps, den är het =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Min är ju lätt snyggast. Nej men har bytt nu för det värkade som om P-C störde sig på den förra stilen But it will return again someday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Me no likey VickeX.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Byta? http://img353.imageshack.us/img353/3582/m0rfin7cx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Byta? http://img353.imageshack.us/img353/3582/m0rfin7cx.jpg The little pill asked the beautiful Bitch a question; Oh bitch, should i change my signature? The beautiful Bitch laughed very loud trying to say yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nytt, Ava kommer snart Runt nio pixlar för bred; men orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Runt nio pixlar för bred; men orka. Ah well, shit happens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Byta? http://img353.imageshack.us/img353/3582/m0rfin7cx.jpg Oja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Misfits all the way baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Me no likey VickeX.. Hitta på någon bättre stil då. Gjorde den där pga PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hitta på någon bättre stil då. Gjorde den där pga PC Worms i all ära, det är väl inget fel på stilen, men du kanske inte ska göra den i Paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Worms i all ära, det är väl inget fel på stilen, men du kanske inte ska göra den i Paint? Ska jag göra den i photoshop? Då ser den 15 gånger fulare ut... Vist om nogån har lust så kan du ju göra den... I Photoshop eller paintshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ska jag göra den i photoshop? Då ser den 15 gånger fulare ut... Vist om nogån har lust så kan du ju göra den... I Photoshop eller paintshop 15 gånger fulare? Inte när jag gör den inte! .. Vilket fint namn fildin signatur hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hockihdjadkhdkjh.PNG haha. varför skulle det bli fulare i PS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hockihdjadkhdkjh.PNG haha. varför skulle det bli fulare i PS? Jo för att jag inte fattar ett skit av det programmet. Qoad du kan väll göra en.. Kommer ihåg när du gjorde min förra sing Eller Siana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts