Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Även du har hoppat på Phelps-trenden nu också? Vad är det som är så himla roligt med honom? Jasså är det trend nu? Har tyckt att han varit en rolig snubbe ända sen jag såg Hatemongers för några år sedan. Tyckte att vi skulle fira att han kommer till Sverige, det är sällan vi får så hedersvärt besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Haha, NvM Redigerad 1 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ska man byta igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ska man byta igen? Mjo... Amish Paradise i all ära, men det känns lite skumt att ha den som signaturtema. Den där nya bilden var ju übersnygg, så använd den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Mjo... Amish Paradise i all ära, men det känns lite skumt att ha den som signaturtema. Den där nya bilden var ju übersnygg, så använd den. Jag tyckte videon var så skön så jag blev sugen på att göra nått med den, tex. en signatur eller liknande Tack så mycket förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Byta? http://img27.imageshack.us/img27/6092/nirvanasign19fn.png http://img351.imageshack.us/img351/6642/nirvanaava7tz.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 As i want you to be, jaa den va ganska kul hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Byta? http://img27.imageshack.us/img27/6092/nirvanasign19fn.png http://img351.imageshack.us/img351/6642/nirvanaava7tz.png Mm den var snygg. Men byt ava isf också. Funderar också på att byta . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 As i want you to be, jaa den va ganska kul hehe As I want you to be?! Come as you are, as you were står där faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Trode du menade nirvana låten hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Trode du menade nirvana låten hahaha Ja, det är Nirvana-låten, men den heter Come as you are... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Amen, jag menade inte att den hette så bara att den fortsatte så. *slut på off-topic* Kan någon tipsa mig lite om ett nytt tema (ska göra sj men vill ha lite idéer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Amen, jag menade inte att den hette så bara att den fortsatte så. *slut på off-topic* Kan någon tipsa mig lite om ett nytt tema (ska göra sj men vill ha lite idéer) Något du är intresserad av? Ett bra band eller dyligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Sitter och pular lite på ett Fear And Loathing-tema . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Sitter och pular lite på ett Fear And Loathing-tema . . Depp är så underbar men ditt namn passar inte riktigt in, försök att göra det lite med som skyltar, á la hollywood... btw. skicka subben jag satte ihop till fear and loathing, jag har slarvat bort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ska jag byta till denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ska jag byta till denna? Den var inte så full med grejer som dina brukar vara Men jag gillade inte själva bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ska jag byta till denna? Den var fin byt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Sitter och pular lite på ett Fear And Loathing-tema . . Hell yeah, bara att den var lite "grynig" och utdragen på något vänster. Förminska den en aning, kanske, vad vet jag? Snygg annars, och ja - Depp gestaltar verkligen HST perfekt. I alla fall som han utmålar sig själv i sina böcker - hur nära sanningen det är vet man ju inte. *Arkiv X-signaturmelodi*... @Kalan: Haha, ja, Amish Paradise-videon är ett klart mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vad tycks om mitt första animation projekt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts