Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 äNnu en dubblepost from moi! men nu så ska jag stolt presentera: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/LSsig.jpg nån som vill vara delägare i mitt nya 'företag'? Du och jag Siana kanske`? LS sigs (luddee & Siana Sigs) !! Jag? Om du gillar mina sigs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) ok! Du får göra en logga (undefär som en som jag gjort) sen en förkortningslogga som vi har på varje sig vi gör! du får äran att göra den http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif EDIT: Vi byter då namn till KLS [kabbom & luddee sigs] elr nått annan fyndig förkortning... ---- Redigerad 27 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) ok! Du får göra en logga (undefär som en som jag gjort) sen en förkortningslogga som vi har på varje sig vi gör! du får äran att göra den http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif EDIT: Vi byter då namn till KLS [kabbom & luddee sigs] elr nått annan fyndig förkortning... ---- Adda mig förresten.. (På msn) Redigerad 27 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Så, min signatur är snyggast punkt, punkt. Dom som inte håller med blir inte bannade, jag upprepar, dom som inte håller med blir inte bannade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Så, min signatur är snyggast punkt, punkt. Dom som inte håller med blir inte bannade, jag upprepar, dom som inte håller med blir inte bannade! Din sig äger!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har lagt märke till att zelda har åldrats! elr är det bara tomten! Jag har också märkt att funny's nya e grym! : Det sa jag några sidor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 frenzy gjorde denna åt mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 så det är inte min som gäller då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle nån kunna göra en snygg med flash? Det är okej om ni inte vill. För att jag gillar den siana gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Skulle nån kunna göra en snygg med flash? Det är okej om ni inte vill. För att jag gillar den siana gjorde Man kan väll inte ha swf filer som signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Man kan väll inte ha swf filer som signatur? nope tyvärr... välsigt synd... denna flashen gjorde jag baar för skojs skull http://e5.se/kalle.temp/flashsig2.htm Redigerad 27 november, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 nope tyvärr... välsigt synd... denna flashen gjorde jag baar för skojs skull http://e5.se/kalle.temp/flashsig2.htm hultan skulle gjort så de gick ha flash i sin signatur men inte förstora flashfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Snygg som faan KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 så det är inte min som gäller då :'( (dubbelpost men) Haha nu vet du hur de känns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Min sig äger allas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 frenzy gjorde denna åt mig.... va fen du kan ju inte blanda Slipknot o Rallypack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Tänkte säga det samma men jag orkade inte bry mig. Visserligen så kommenterar jag detta nu, men enbart av det förfärliga tråkviruset som drabbat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Varför kan man inte blanda Rallypack och slipknot ? Dom äger ju båda 2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag tycker min signatur är jämrans snygg... Tack Luddee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska jag ha denna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts