Mathias Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 1:an passar bättre till signaturen. Det är sant, men den andra va helt klart snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Gjorde en ny avatar lite snabbt... Någon som vet något bra "tema" som jag kan använda? T.e.x tv4 sign och avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag gör gärna åt dig god... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag gör gärna åt dig god... Ja det kan ju knappast bli sämre... Använde en mall från clanhost.se för att göra den här halvfärdiga, Ska ändra färgerna och sånt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ny sig. Ferrari4life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Ny sig. Ferrari4life. Du har tagigt en bild? För stor enligt reglerna också... Skitful. *Adblock* Redigerad 29 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Gjorde en ny avatar lite snabbt... Den verkar inte funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Du har tagigt en bild? För stor enligt reglerna också... Skitful. *Adblock* Alla sitter inte hela dagarna framför datan och leker med photoshop. Bättre än en jag hade innan eller? Edit:Den har 135. Gjorde check length och har 135 av 200. Redigerad 29 augusti, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Alla sitter inte hela dagarna framför datan och leker med photoshop. Bättre än en jag hade innan eller? Edit:Den har 135. Gjorde check length och har 135 av 200. Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Byta? Jepp, den nya var snyggare, men framför allt mer lagom i storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ny signatur... jag vet att den blir blå för er som inte använder FireFox, men det vore väl ett ypperligt skäl till att fixa FF. Just så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ny signatur... jag vet att den blir blå för er som inte använder FireFox, men det vore väl ett ypperligt skäl till att fixa FF. Just så. Bah, jag kollade i explorer bara för att det se hur det blev. Den blev brun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bah, jag kollade i explorer bara för att det se hur det blev. Den blev brun. För mig blir den grå i IE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 För mig blir den grå i IE... Snarare gråbrun... Riktigt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 IN MED HONOM NU!! ANNARS JEFLAR Vilken font är Bunny gjord i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Men jag får ha kvar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Men jag får ha kvar den! Det där är ju hur många tecken du har i signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Hahaha den blev ganska kul Redigerad 30 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Gjort en ny signatur. Tack Crice för hjälpen med att hitta en bra bild på Depp i Donnie Brasco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts