Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ursäkta men blir kvaliten bättre om man sparar i PNG? Sparar själv alltid i JPG och jag tycker alltid kvaliten förstör så mycket. Men om man sparar i PNG kan man fortfarande ladda upp den på upl.silentwhisper då? Herr Magi har helt rätt. Du kan också välja "spara som" i Photoshop eller liknande program, så du kan välja kvaliten själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ny signaturbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ny signaturbild. Men vafan gör du, byt tillbaka omedelbums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Men vafan gör du, byt tillbaka omedelbums. Bleh... inte nu när jag lagt ner så mycket av min energi på att fixa denna. Snart kanske jag byter tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ny signaturbild. *Svimmar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Temporärt avatarbyte. Tror jag lyckades klura ut hur man gjorde bilder transparenta (eller vad fan det heter)! Hunter återvänder inom kort. EDIT: Hunter is back, men i en ny form. Hehe! Redigerad 28 augusti, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Temporärt avatarbyte. Tror jag lyckades klura ut hur man gjorde bilder transparenta (eller vad fan det heter)! Hunter återvänder inom kort. EDIT: Hunter is back, men i en ny form. Hehe! Me likey everything =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 *Svimmar* Håller med.. ren skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Håller med.. ren skräp. Pah, bullshit... det är härlig konst, ditt okultiverade helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ska jag byta? Har inte haft denna så länge, men det känns så.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ska jag byta? Har inte haft denna så länge, men det känns så..:"> Gör det... Tycker dina gammla var mycket finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Nytt öga till KalleR: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/KalleR.PNG ? Redigerad 28 augusti, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lätt min. dissad som FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Pah, bullshit... det är härlig konst, ditt okultiverade helvete. Påhopp? Jo jag tackar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Lätt min. dissad som FAN Ja. HAHAHAHHAHAHAHA FAN VAD KUL HAHAHAHAHAHA DIZZ!½!!111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Påhopp? Jo jag tackar jag. Det kan du ge dig på. Fast egentligen älskar jag ju dig, men om jag säger det så brister min tough guy-image. Ny signaturbild kommer snart, proportionerna på den jag har nu är fooked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det kan du ge dig på. Fast egentligen älskar jag ju dig, men om jag säger det så brister min tough guy-image. Ny signaturbild kommer snart, proportionerna på den jag har nu är fooked. Vad är det för fel med proportionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vad är det för fel med proportionerna? Den ser för fyrkantig ut. Ska vara rektangulär, för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vad är det för fel med proportionerna? Dom är fookade sa han ju. Nej men, jag ser inte heller.. Tycker det ser så gööött ut som det går att få.. Jag tänkte byta signatur till abo istället, men det jag åt skogen. Just det, JAG åt skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Funderar på ett byte till en Bunuel-bild som signatur. Uppskattas det, måntro? Eller funkar denna Woody bra som den är? Avatarbyte är en annan sak jag har i åtanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts