Panimala Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar och signatur. Signaturen är på übertok för stor. Enligt reglerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar. Ska också göra en signatur imorgon. Förresten hur gör man så som skribb har på sin signatur? Alltså att massa bilder bläddras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar. Ska också göra en signatur imorgon. Snygg. @Arman: Måste hålla med Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar. Ska också göra en signatur imorgon. Förresten hur gör man så som skribb har på sin signatur? Alltså att massa bilder bläddras? Azupload <---Där Man måste dock vara medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Tycker ni att jag ska byta? Redigerad 27 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tycker ni att jag ska byta? Mja den ser rätt fräsch ut, Sen är det ju alltid kul med lite omväxling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Diggar min men annars tycker jag att Kallers är fräckast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tycker ni att jag ska byta? Nja, dina sigs är alltid så kladdiga. Prova att ha lite mindre kladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nja, dina sigs är alltid så kladdiga. Prova att ha lite mindre kladd. Ord på det. Din nuvarande sig är lite mindre kladdig dock... Testa att ha en bild i en kant, och text längst ner, kanske att färgerna blir mörkare eller liknande i kanten som du inte har någon bild... Hrm, svårt att förklara, det får bli pennan i Paint som förklarar istället: OBS! ENDAST EXEMPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 La till lite på min sig... =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) La till lite på min sig... =D Haha cute Bunny Redigerad 28 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Signaturen är på übertok för stor. Enligt reglerna också. Obs, ska ändra. Edit, fixat Redigerad 28 augusti, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nu är jag i en Ferrari F430 tid, så ska jag byta till denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tycker personligen att denna är snyggare! Sry för dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tycker personligen att denna är snyggare! Sry för dubbel Nej den första var snyggare, och bilden hade bättre kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nej den första var snyggare, och bilden hade bättre kvalitet Vet, men när jag gjorde sigen så var den helt okej. Gjorde den först i ps 9 sen la jag till ferrari logon i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vet, men när jag gjorde sigen så var den helt okej. Gjorde den först i ps 9 sen la jag till ferrari logon i paint. Kvaliten i Paint är störande dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vet, men när jag gjorde sigen så var den helt okej. Gjorde den först i ps 9 sen la jag till ferrari logon i paint. Vad sparade du som? Spara som *.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vad sparade du som? Spara som *.png Ursäkta men blir kvaliten bättre om man sparar i PNG? Sparar själv alltid i JPG och jag tycker alltid kvaliten förstör så mycket. Men om man sparar i PNG kan man fortfarande ladda upp den på upl.silentwhisper då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ursäkta men blir kvaliten bättre om man sparar i PNG? Sparar själv alltid i JPG och jag tycker alltid kvaliten förstör så mycket. Men om man sparar i PNG kan man fortfarande ladda upp den på upl.silentwhisper då? Ja, kvaliten blir som BMP storleken blir ungefär som JPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts