Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Inget Redigerad 26 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fulaste jag sett. *Adblock* Wnollrd. Men fan. Har IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Wnollrd. Men fan. Har IE. Go fetch Mozilla! http://www.mozilla.org/products/firefox/ Direktlänk: http://download.mozilla.org/?product=firef...=win〈=en-US Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Låt mig presentera min senaste uppfinning. Denna uppfinning ska städa upp bland alla skitungar och återställa freden på GTAsajten. Jag presenterar: The noob-buster! En bild på Darin. När alla skitungar ser den kommer de antagligen säga: "HAHA JÄVLA GAY GILLAR DU DARIN DIN BÖG?++" = Varning och kanske hybernate. EDIT: ska hitta en bättre bild sen =) Fint gjord faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Wähä. Ny sigantur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Wähä. Ny sigantur. Byt tillbaks till skribbs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Någon som kunde göra det åt mig? Fixa svart bakgrund till diskmedelsflaskan. Nån som vill ha denna? Redigerad 27 augusti, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar och signatur. Inspererad av Mikolan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så där... vad tycker ni om mitt nya paket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Skaffade en ny avtar för ett tag sen. Från omslaget på Zelda: Ocrine of time (Mangan). EDIT: Arman: Hur får man en ram runt bilden? Redigerad 27 augusti, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 måla en ram runt den i tex paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så där... vad tycker ni om mitt nya paket? Mycket snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så där... vad tycker ni om mitt nya paket? Snyggaste på länge..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar. Verkar lite inne med sånt. Men så har jag alltid haft en passion för tjejer .. som kysser .. tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hur får man en ram runt bilden? Först så trycker du på ctrl+e på varje "layer", sen, "duplicate layer" Sen , Edit/stroke, och dessa inställningar: http://img219.imageshack.us/img219/9118/stroke16ww.jpg Sen, Edit/stroke igen, men nu får du välja en färg som själva ramen ska ha, med dessa inställningar: http://img228.imageshack.us/img228/9669/stroke27xx.jpg Sen, Edit/stroke igen, med dessa inställningar: http://img228.imageshack.us/img228/2371/stroke31br.jpg Hoppas det hjälper. Oj, blev lite offtopic där. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar. Verkar lite inne med sånt. Men så har jag alltid haft en passion för tjejer .. som kysser .. tjejer. Satt uppe på en affisch i min skola, de var på nyheterna och allt, många som ville få bort den, men den satt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så där... vad tycker ni om mitt nya paket? Skitsnygg Arman!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nu signatur alldeles nedanför. Om någon vill göra en passande avatar till så är det bara att kjinga till. Den ska vara fin helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så där... vad tycker ni om mitt nya paket? ... omg Jag saknar ord DON'T YOU EVER FUCKIN' CHANGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ny avatar och signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts