oscarw_89 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vad tycks om min Nya Avatar och min gammla Sign som jag tar te baks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vad tycks om min Nya Avatar och min gammla Sign som jag tar te baks Fult, men charmigt. I like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Inte så tokig...Bättre än mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vad tycks om min Nya Avatar och min gammla Sign som jag tar te baks Synd att signaturen är 100kb för stor bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ja vet, men från början när den var i färg så kan du ju gissa storleken, det går inte att minska mer, jag får la vara 2 personer ett tag, + jag kommer i håg en moderator som hadde en film på 2mb i sin avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Låt mig presentera min senaste uppfinning. Denna uppfinning ska städa upp bland alla skitungar och återställa freden på GTAsajten. Jag presenterar: The noob-buster! En bild på Darin. När alla skitungar ser den kommer de antagligen säga: "HAHA JÄVLA GAY GILLAR DU DARIN DIN BÖG?++" = Varning och kanske hybernate. EDIT: ska hitta en bättre bild sen =) Redigerad 26 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ja vet, men från början när den var i färg så kan du ju gissa storleken, det går inte att minska mer, jag får la vara 2 personer ett tag, + jag kommer i håg en moderator som hadde en film på 2mb i sin avatar Spelar väl ingen roll, den är ändå för stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Låt mig presentera min senaste uppfinning. Denna uppfinning ska städa upp bland alla skitungar och återställa freden på GTAsajten. Jag presenterar: The noob-buster! En bild på Darin. När alla skitungar ser den kommer de antagligen säga: "HAHA JÄVLA GAY GILLAR DU DARIN DIN BÖG?++" = Varning och kanske hybernate. EDIT: ska hitta en bättre bild sen =) Så den hjälper dig att ta bort dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Låt mig presentera min senaste uppfinning. Denna uppfinning ska städa upp bland alla skitungar och återställa freden på GTAsajten. Jag presenterar: The noob-buster! En bild på Darin. När alla skitungar ser den kommer de antagligen säga: "HAHA JÄVLA GAY GILLAR DU DARIN DIN BÖG?++" = Varning och kanske hybernate. EDIT: ska hitta en bättre bild sen =) Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Lite nys sigs av min nya p90 o lite andra jag gjort till gta sa http://img199.imageshack.us/img199/463/sig109vg.jpg http://img388.imageshack.us/img388/3494/sig11spas3tm.jpg http://img388.imageshack.us/img388/9022/sig12vp700ec.jpg http://img284.imageshack.us/img284/1818/sig89se.jpg Redigerad 26 augusti, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag tycker du ska använda Spaz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag tycker du ska använda Spaz. Jag använder alla, men den heter spas det är baar en felstavning på vc dom gjort som påverkat många spelar har sett många har på forumet som skrivit med z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Ny sig Redigerad 26 augusti, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ny sig Fulaste jag sett. *Adblock* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ny sig Usch, den fulaste jag sett.. Man ser inte ens vad det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Usch, den fulaste jag sett.. Man ser inte ens vad det står. Och vad vill du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ny sig Det är ju ingen fröjd att se på den. Det dom menar tror jag nog är: Byt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Och vad vill du med det? Jag chansar på att han vill kommentera din signaturbild, och eftersom det är syftet med den här tråden så är väl inte det så konstigt? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag chansar på att han vill kommentera din signaturbild, och eftersom det är syftet med den här tråden så är väl inte det så konstigt? Eller? Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Någon som kan göra min nuvarande sig och avat till fast svart bakgrund? Eller bara själva delen med flaskan på signaturen. Tack på förhand Redigerad 26 augusti, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts