Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Zero for teh win! ... Or die! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Patrik: Kanske låter lite...konstigt, men kan inte du göra en skitläskig figur någon gång? Det ska vara ett mörkt,fasansfullt vidunder! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Patrik: Kanske låter lite...konstigt, men kan inte du göra en skitläskig figur någon gång? Det ska vara ett mörkt,fasansfullt vidunder! ( ) Haha, ja, gärna en .GIF med enormt gapande mun som stängs och öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Haha, ja, gärna en .GIF med enormt gapande mun som stängs och öppnas. Hehe det skulle vara fräckt. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Har postat denna förut, den är inte läskig, men den har iaf en mun som öppnas och stängs! Men jag kanske skulle testa mig på en riktigt läskig, kanske göra en som är läskigare än alla nuvarande tillsammans.. Aja, använd denna om du vill. Tills vidare. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/DLsig3.gif Ny Sig oj va stor den blev ! ska fixa Sådär Redigerad 23 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/DLsig3.gif Ny Sig oj va stor den blev ! ska fixa Sådär Naajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Min sista signatur. Jag har bestämt mig för att lämna gtasajten på obestämd tid. Anledning?Anledning 1: Ett forum som jag varit medlem på i ungefär 3-4 år har återigen startat. Anledning 2: GTAsajten tar upp för mycket av min lediga tid (Ja in case you didn't notice you are ). Anledning 3: Jag kommer inte ha tid att vara på två forum varje dag nu när vi kommer få betyg i år det tar för mycket tid. Detta är nog inte min sista post, jag är inte så dum att säga att jag ALDRIG kommer återvända, jag får bara hoppas att jag inte kommer tillbaka imorgon och glömt bort att jag "lämnat" och ser ut som en idiot. Hursomhelst, tack för alla roliga tider och tidsfördriv ni har gett mig. Jag kommer inte att glömma er. Jag vill inte tacka några enskilda personer, så inga namn nämnda, inga namn glömda. Mitt sista ord blir (herregud vad fjantigt men jag måste ändå): Metalingus. Redigerad 24 augusti, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Min sista signatur. Jag har bestämt mig för att lämna gtasajten på obestämd tid. Anledning?Anledning 1: Ett forum som jag varit medlem på i ungefär 3-4 år har återigen startat. Anledning 2: GTAsajten tar upp för mycket av min lediga tid (Ja in case you didn't notice you are ). Anledning 3: Jag kommer inte ha tid att vara på två forum varje dag nu när vi kommer få betyg i år det tar för mycket tid. Detta är nog inte min sista post, jag är inte så dum att säga att jag ALDRIG kommer återvända, jag får bara hoppas att jag inte kommer tillbaka imorgon och glömt bort att jag "lämnat" och ser ut som en idiot. Hursomhelst, tack för alla roliga tider och tidsfördriv ni har gett mig. Jag kommer inte att glömma er. Jag vill inte tacka några enskilda personer, så inga namn nämnda, inga namn glömda. Mitt sista ord blir (herregud vad fjantigt men jag måste ändå): Metalingus. Cya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Snygg Family Guy-signatur. "Spidermaaaaaaaaan! Spidermaaaaaaaaaaaaaan!" Med passande batman musik till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag blev rätt så nöjd me min nya. Lite mysig. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/avatarnoradde.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/signaturenoradde.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Byta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Byta?? Nej, ha kvar den du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Så där har uppdaterat lite hitom ditom, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ny sig/avtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har en ny avatar vad tycks om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) FFS!! Min cp-broder skriver på min! Jag (RIKTIGA Addepladde) tycker att den är ful Redigerad 31 augusti, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Har en ny avatar vad tycks om den? Ganska ful... Post 630!!! Redigerad 25 augusti, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Den e ju fett snygg, synd att ja inte hitta den före dig Tyckr din sig är fettsnygg! Fan att jag inte gjorde en före dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har en ny avatar vad tycks om den? Typ störande och fel dimensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts