pKz Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jävlar va mycket post här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jävlar va mycket post här. Den 200 sidan på denna stora topic. Och den första replyen var: Jävlar va mycket post här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) "Är det okej?" Hela internet har det @ jaeger.. Redigerad 19 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag gör som Benvit och har en scrobblersig. Är det okej för dig BenVit? Hehe, Som Skribb sa.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag har bytt färg på min signtur. Härligt jobig färg. En audioscrobbler grej ala Benvit har kommit fram fast den verkar inte funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Ehh sorry för Dubbelpost. Mennu har jag bytt igen. Fick ett ryck och vart upphetsad i tanken på Tintin (sånt som händer) så jag var tvungen att byta. Kapten Haddock på avataren och Milou på signaturen, den där underbara scenen från Krabban med Guldklorna. Trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Serj is ze shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Serj signatur nu! Texten: We want peace without Patriot missiles, Blown to bits are civilian targets, Parade! Laugh! Rejoice! Sing! We are the victors of...nothing, Spend more money on a war, Your people starving, turned to whores, Slaves of the chosen one paying millions for each bomb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 "Är det okej?" Hela internet har det @ jaeger.. Me no fatta. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Audioscrobbler är en pågående fluga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Audioscrobbler är en pågående fluga. Sant. Ingen som har någon kommentar om min signatur? Den är simpelt gjord men annars ? --------------------------------------------------------------- Byta sign?` Redigerad 20 augusti, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sant. Ingen som har någon kommentar om min signatur? Den är simpelt gjord men annars ? --------------------------------------------------------------- Byta sign?` Ha kvar den du har nu. Skribb: Jasså du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Ska jag byta eller ha kvar min gammla? edit böt till rätt bild Redigerad 20 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska jag byta eller ha kvar min gammla? edit böt till rätt bild GAMLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ska jag byta eller ha kvar min gammla? edit böt till rätt bild Ha kvar den gamla definitivt. Den nya är så stor och faktist ganska äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ha kvar den gamla definitivt. Den nya är så stor och faktist ganska äcklig. Naaaw blir du lite jädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Naaaw blir du lite jädd Ja massa Aliens, dom vill man inte se när man sitter inne här på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ny signatur... ska nog ändra den snart, man ser ju i princip inte vad det står på den. ["When the going gets weird, the weird turn pro..."] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Den va snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ny signatur... ska nog ändra den snart, man ser ju i princip inte vad det står på den. ["When the going gets weird, the weird turn pro..."] Den var skit snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts