Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du kan ju göra att den väntar lite mellan tweeningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Du kan ju göra att den väntar lite mellan tweeningarna. Mm, jag vet.. Men det blir inte lika bra, men jag ska testa göra lite bara. Så, vilken ska jag ha? Den som jag redan har eller den här? Ingen större skillnad, men det är 1 sekund imellan nu. Redigerad 13 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Mm, jag vet.. Men det blir inte lika bra, men jag ska testa göra lite bara. Så, vilken ska jag ha? Den som jag redan har eller den här? Ingen större skillnad, men det är 1 sekund imellan nu. Ja, ta den. Nya altså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Mm, jag vet.. Men det blir inte lika bra, men jag ska testa göra lite bara. Så, vilken ska jag ha? Den som jag redan har eller den här? Ingen större skillnad, men det är 1 sekund imellan nu. Den som inte skiftar färg är snyggare, jag gillade den siggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Mm, jag vet.. Men det blir inte lika bra, men jag ska testa göra lite bara. Så, vilken ska jag ha? Den som jag redan har eller den här? Ingen större skillnad, men det är 1 sekund imellan nu. Den skiftande får mig att tro att den vill spy, som på tecknade filmer då dom ska spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Den som inte skiftar färg är snyggare, jag gillade den siggen! Baaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tillbaka med mitt Mick thomson tema ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag byta? Härmade lite skribb.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag byta? Härmade lite skribb.... Gör den mindre. Snygg annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag byta? Härmade lite skribb.... Ja, men ta bort schackmönstret och minska den, som Panimala skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Ska jag byta? Härmade lite skribb.... Omg vad snygg!!!!!!!!!!!!! Gjorde en mindre om du vill ha: http://img279.imageshack.us/img279/4769/martin6vv.png Redigerad 13 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag byta? Härmade lite skribb.... Är dedära träden brushes? Kan du isåfall säga vart man får tag på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Den såg konstig ut utan schackmönstret, Så tog bort den ena...Gjort den mindre... EDIT:Träden är en bild på en skog jag hittade på google...Bara sänkt Opacity... Redigerad 13 augusti, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ska jag byta? Härmade lite skribb.... Ta bort rutorna och sätt en ram så är den perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 MEN KNASBUBBLA! Det är chackrutorna som gör siggen, ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 MEN KNASBUBBLA! Det är chackrutorna som gör siggen, ffs! Kollade på den första. Nu vart det snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 http://comp.uark.edu/~smbarne/avatar3d.jpg Byta? Den är inte 64x64 men jag ska fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 http://comp.uark.edu/~smbarne/avatar3d.jpg Byta? Den är inte 64x64 men jag ska fixa det. Ja! Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 http://comp.uark.edu/~smbarne/avatar3d.jpg Byta? Den är inte 64x64 men jag ska fixa det. Wow!!! Den äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Då tar jag den Den är gjord av Falcon på Polykarbon. Jag fick den av honom Pani fixade det fast skribb var på väg :'( edit: skribbs var snyggare (bättre ram =P) Redigerad 14 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts