Ronin Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hahahahahhaa, varför hataru Phil så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hahahahahhaa, varför hataru Phil så mycket? Som det står i signen: He's just too much.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Som det står i signen: He's just too much.. Hehehe Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det jag har emot Yoda är att han vägrar lära sig korrekt grammatik. Det är ju det som gör Yoda kul, hade han snackat "normalt" hade han ju bara varit en grön rymdgubbe i mängden. Och om du gnäller på grammatikfel, så borde du väl ha en stor boktsav i början av ditt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är ju det som gör Yoda kul, hade han snackat "normalt" hade han ju bara varit en grön rymdgubbe i mängden. Och om du gnäller på grammatikfel, så borde du väl ha en stor boktsav i början av ditt namn! Inte nödvändigtvis, jaeger är och förblir inget egetnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ... Men är det inte dags för ett avatarbyte för din del? Nja, det har ju nästan blivit helig. Har haft den sen 2003 och bara bytt två gånger, för att sedan byta tillbaka rätt så snabbt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nja, det har ju nästan blivit helig. Har haft den sen 2003 och bara bytt två gånger, för att sedan byta tillbaka rätt så snabbt igen Ha kvar din ava Curly, den är så skön. "Shut the fuck up you must" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag som kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tycker ni jag borde ha den här smilien(stavning?) i min signatur? Sorry för bilden Redigerad 12 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tycker ni jag borde ha den här smilien(stavning?) i min signatur? Sorry för bilden Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tycker ni jag borde ha den här smilien(stavning?) i min signatur? Sorry för bilden Nej, då jag skapade den 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bitches, jag fick till den under 100 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tycker ni jag borde ha den här smilien(stavning?) i min signatur? Sorry för bilden Varför ska du ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tycker ni jag borde ha den här smilien(stavning?) i min signatur? Sorry för bilden Fyfan... Hur lyckades du med att få en sån liten smilie att täcka så där mycket av sidan? Imgtaggar is the shit you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bitches, jag fick till den under 100 kb. Snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bitches, jag fick till den under 100 kb. Najs, jag tycker dock den tweenas för snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Najs, jag tycker dock den tweenas för snabbt Ok, ska försöka fixa. EDIT: Får inte till det, det går bara ryckigt om jag ska ha söligare för det är för lite frames. Du kanske kan sånt här bättre, isåfall kanske du kanske skulle kunna försöka få till det? Redigerad 13 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Blir ju hackigare om du har få frames... så den kanske bli för står om man har många frames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Blir ju hackigare om du har få frames... så den kanske bli för står om man har många frames Jepp, jag får inte till bättre än sådär iaf.. Det får vara som det är nu då. Redigerad 13 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jepp, jag får inte till bättre än sådär iaf.. Det får vara som det är nu då. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts