FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu går den viktiga frågan över till ni medlemmar. Ska jag göra ett byte?? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/293px-Wiki_seattle_alki_01_copy.gif Nej! Den du har nu är mkt snyggare, och ser mer krävande ut, ha kvar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej! Den du har nu är mkt snyggare, och ser mer krävande ut, ha kvar den Ser mer krävande ut? Vafalls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu kom det genast massa svar på GTApimpfoolifes fråga, men min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Okej nu har jag bytt sigg/ava. Inte särskil happy med avataren men den duger. Jag har en speciell ralation till Seattle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ta den här som jag förminskade istället, ser sötare ut. Bredd: 63 pixlar Höjd: 64 pixlar Redigerad 11 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Håller jag med om. Thanks HOWHOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu kom det genast massa svar på GTApimpfoolifes fråga, men min då? Hugget som stucket, skitfula båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ska jag byta tillbaka? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/clavinavatar.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hugget som stucket, skitfula båda två ...Säger killen med Yoda avataren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 ...Säger killen med Yoda avataren.. Vad har du mot Yoda? Kul hur vissa reagerar på negativa kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hihi Vilken av dom... Kalashnikov, Elgitar, den gröna pulserande eller alla i rotation? Alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vad har du mot Yoda? Kul hur vissa reagerar på negativa kommentarer ... Men är det inte dags för ett avatarbyte för din del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan inte nån göra en avatar och sign till mig? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det där var vekligen inte bra. Använd din nuvarande eller den nya med "rec". Men jag vill inte dumpa getingen! :'( Det är ju jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Kan inte nån göra en avatar och sign till mig? Tack Gjorde en snabb avatar åt dig. Blev rätt okej. med eller utan text? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/avatar-anathmautantext.jpg Redigerad 11 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad har du mot Yoda? Kul hur vissa reagerar på negativa kommentarer Det jag har emot Yoda är att han vägrar lära sig korrekt grammatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Byt inte jaeger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Gjorde en snabb avatar åt dig. Blev rätt okej. med eller utan text? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/avatar-anathmautantext.jpg Tack! EDIT: Gjorde en sign av avataren du gjorde. Redigerad 12 augusti, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag känner att jag vill ha nytt tema, vad ska jag ha för ngt? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts