Pico Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Dessutom: skribb har gjort min signatur ÅT mig. är det nån som gjort smilin åt topp3? Förväntar du dig att jag ska byta bort den eller vad? Edit: Hey-ho, ny sida. Här ska det sluta spammas och bråkas för min del. Tah-tah. Redigerad 7 augusti, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Okej jag har gjort en ny signatur och avatar, vad tycks om det? Måste erkänna att jag gillar den mer än Stockholmssignaturen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Låt mig sköta texten som förut. Det är min kommentar ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Låt mig sköta texten som förut. Det är min kommentar ( ) Okej här har du bilden... http://www.stadionwelt-fanfotos.de/stadionwelt_fans_neu/images/index_14.gif Fixa en snygg text till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Okej här har du bilden... http://www.stadionwelt-fanfotos.de/stadionwelt_fans_neu/images/index_14.gif Fixa en snygg text till den. Jag skämtade mest men visst Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Förväntar du dig att jag ska byta bort den eller vad? Hehu, ja. vilket du gjorde. Victory for Sylvanas and for the Horde! @Crice: Jag respekterade dig förut .. tyvärr inte ett piss längre. utklassade som studenter Redigerad 7 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hehu, ja. vilket du gjorde. Victory for Sylvanas and for the Horde! @Crice: Jag respekterade dig förut .. tyvärr inte ett piss längre. utklassade som studenter Say what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 @P-C: Du gör bort dig mer och mer för varje inlägg du skriver i denna tråd... Jag föreslår att du skiter i det där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 @P-C: Du gör bort dig mer och mer för varje inlägg du skriver i denna tråd... Jag föreslår att du skiter i det där nu. Kan du inte köra med din Warcraft signatur istället? Den är fett snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kan du inte köra med din Warcraft signatur istället? Den är fett snygg. Tack, men nej. Jag gillar den jag använder nu bättre. Warcraft siggen kanske kommer till användning senare igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) @P-C: Du gör bort dig mer och mer för varje inlägg du skriver i denna tråd... Jag föreslår att du skiter i det där nu. Jag gjorde bort mig? mhm. nej. vem gjorde bort sig? de tar skribbs signatur (avundsjuka, kanske?) för att dom verkar tro att topp3 har gjort en smajli i sin sign. pico: jaha, nu var den tillbaka igen. Redigerad 7 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Förlåt Walker Texas Ranger :'( :'( :'( :'( Jag var bara tvungen.. Exit Walker Texas Ranger, Enter Robert Plant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ny sig.. tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ny sig.. tycks? Ehm, åtminstonde harmoniska färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ehm, åtminstonde harmoniska färger. Off: varför e du inte online när jag addar dig på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ny sig.. tycks? Som sagt, snygga färger, men klipp av den under Morfin-texten. Tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Min nya (klipp ut/klistra in/förminska/text-arbete men jag gillar den iaf) Redigerad 8 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Gjorde sigen mindre.. tyx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fin var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Gjorde sigen mindre.. tyx? Blev mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts